MalinWiberg

Alla inlägg under oktober 2008

Av Malin - 27 oktober 2008 15:22

Hello hello!!

Sitter å väntar på att min tårtbotten ska bli klar (10 min left;)

hittade ett coolt recept i en tidning. eftersom jag e GALEN i choklad va ja tvungen att testa de:) så de ska bli en drömtårta e de tänkt =)


va hos hästen förut, upptäckte att Cassen hade ett fett sår på hb kota. =/ ska dit å lägga om de sen, har vatt hemma å kokat iårdning en massa koksalt!!

Har oxå fixat Emys häst idag (e barnvakt till på onsdag;) e dock inte klar, men ska dit igen sen:P


Asså de e skapligt förvirrande de här me klockan =S lixom ofta JAG vaknar klockan 08.30 en LEDIG dag å inte kan somna om igen?! :O

Känns som att den här veckan kmr bli stressig :S har så grymt mkt jag ska hinna me.. plus att de går bort två dagar för ja vill hinna me mina brudar oxå:) ska leka me Feffe i morron me:) *kul kul* va as länge sen man såg den bruden asså :S:P


Nu e tårtbotten klar, å den väntar på att få skäras upp xD

Sees gött folk!!<3

Av Malin - 26 oktober 2008 14:42

Hallå hallå!!

Guuud så mätt jag e, usch för spagetti å köttfärsås (som jag själv har gjort;)


Dagen bara går å går..har inte gjort ett skit asså:S Ska iaf snart sätta mig bakom ratten å köra mamma till heda en sväng sen blir de stallet <3 ska rida medan de e någolunda ljust!!


Jag hittade världens snyggaste stövlar igår när ja satt me datorn i knät hela kvällen! skickar me ett kort på dom =) Bara de att dom kostar 900DKK (= 1200 kr) =/ Ajja, drömma kostar väl inget?!


Nu ska jag glo lite på blocket efter en snygg bil me ^^ Hittade min drömprins igår:D

Puss på er!!

Av Malin - 22 oktober 2008 21:19

Haaj!!

Nu sitter man här, har matteboken bredvid men ORKA plugga >.< kan inte ett skit, har prov i morron.. men ja spyr på skiten nu!


har hänt ganska mkt idag, iaf i huvet på mig >.< Baaah för tjutattacker!!

Mina vänner ÄGER!!<3<3<3


Btw, har ju gymnastik på onsdagar, vilket gör att jag hade det idag eftersom att det är onsdag idag xD

Vi skulle ha boxning! Måste erkänna att jag hade FEEEL!!

trodde de skule bli görtråkigt, men gasch va kul de va =D=D<3

Trodde inte man kunde trötta ut sig själv så pass me bara lite boxsning..e helt mör i kroppen xD direkt efter 1½h boxning åkte ja till stallet å red pållen min en stund me så kom nu inte å klaga på att ja inte rör mig!! >.<


mina knogar e röda som äpplen, slog nog lite hårt xD tror jag hade lite aggriation att släppa ut om man säger så >.<


nu måste ja väl sätta mig me matten en stund till innan de blir sängen.. Byebye darlings!! 

Av Malin - 21 oktober 2008 18:52

Hallå hallå!!

seeeeegt som fan va de att gå upp i morse >.< gick upp 05.30

har ju vatt rätt gött å åka me kusin till skolan annars:) (vilket gör att man får sova 2 timmar EXTRA även dom dagar man börjar 8.00)


Har haft jakt å viltvård i 4½h idag (seeeeeeegare än seeegast!!>.<) lyssnade bara på en snubbe som snackade om svenska jägarförbundet, åldersbestämde en massa döa älgar å mätte en "kronhjortskrona" xD

De som va kul va iaf att ja fick veta att vi ska ut å jaga den 11/11 =D ska bli nice som fan:)


Bajsont i magen hela dan typ >.< hungrig all the time!!! >.< sockerberoendet har gjort sig hörd hela dan.. så nu måste jag väl erkänna att jag faktist sitter å proppar i mig en massa lösgodis =D >.< (inte spec stolt faktist =/)


Just jäklar!! Nu kom ja på vf jag satt mig me datorn >.< Måste ju göra klart religionsuppgifterna!! lär dra, hare gött!! Tscüss:)

Av Malin - 11 oktober 2008 22:12

Åååh..ja smälter snart så varmt de e här >.< dom eldar som fasen asså!!

Jag har kommit på en sak!! Jag vill ha kaninbebisar igen!!:) räknade på de å kom på att de va faktist 4 år sedan nu =S inte konstigt de suger efter de igen:) dom små söta sakerna :)


Har för övrigt hänt ganska mkt idag, har kört massa bil, klippt gräs, städat hela tomten hemma, vatt i stallet, hjälpt min kusin att klippa klorna på hennes kaniner (myyys^^).. å nu sitter ja här å svettas, har ätit massa onyttigt hela dagen >.< kanske ska ta voven å gå en sväng så vi får svalka av oss lite =)

Mina vaccinerade fingrar e inte spec fina idag:( ont gör dom me, svullna å blåa:S hoppas dom blir bättre snart...


Nu ska ja dra, Hoj!!:)

Av Malin - 10 oktober 2008 22:00

Hopp hopp!!

nu sitter man här med datorn i knät å glor på tv:n.. rätt segt faktist!!

ont i fingrarna har man oxå >.< Lyckades spruta mig själv idag när jag skulle vaccinera hästarna i skolan. (AAAAJ!! =/) är svullen å blå!


har inte bloggat på ett tag nu, kan bero på att jag har haft massor att göra å den här veckan har jag vatt fruktansvärt trött på köpet!! somnat vid 9 nästan varje kväll, försovit mig typ varje morron me *Suck!*

Ska bli såååå skönt att få sova lääääänge i morron!!:) å om min lillebror väcker mig med datorn blir jag knäpp!!

Ska köra en massa bil i morron me =D

klippa gräset och plugga me...


Nae, nu tkr jag att idol ska börja igen så jag får sova sen, nu e ögonlocken tunga!! Håller iaf tummarna för Robin i kväll!!<3<3<3


Chao!!

Av Malin - 2 oktober 2008 19:36

Hallå hallå!! :)


nu sitter ja här å fördriver tiden på bästa sätt.. trött e ja me, har vatt lääänge i skolan idag, tagit skolfoto. Efter skolan åkte jag direkt till hästen och busade med han nån timme. vi tränade massa NTT ^^ å de går bättre å bättre typ:)

har bakat en kladdkaka me (kors i taket xD) ska äta den till idol sen :) Hihi


i morron ska jag bannemig rida en sväng me min kusin:) Hihi<3<3 ska gymma igen me Nilla å antagligen Jimmy..men de märks väl..

kanska drar en sväng till V-vik me beror på vad klockan blir :P

Nu ska ja göra nå annat tills idol börjar :P hare nice!! Kyssar<3<3


Btw, bjuder på en go Gotlands bild :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards