MalinWiberg

Alla inlägg under november 2008

Av Malin - 17 november 2008 17:42

Min dag på 30 sek: Vaknade vid halv 8, ringde å sjunkanmälde mig.

gick å la mig, satt klockan på 10!! vaknade 20 i12 >.<


haltade ner för trappan, landade i soffan med ett ton skolböcker..

har gjort typ ½ läxa på hela dan.. ONT I FOTEN!

skrivit ett brev till min underbara mormor ^^ (typ enda vettiga idag)

haltat ut i köket, ätit mat. nu e jag tillbax i soffan me datorn på magen igen!.. That's it lixom!!


nu känns allt piss!! vill bara gräva ner mig.. orkar fan inte ha ont, orkar inte må piss, orkar inte att inte kunna göra vad jag vill när ja vill..ORKA!! >.<


hur som helst, ska jag nog försöka pallra mig till skolan i morron, förutsatt att jag hittar en sko jag får på foten (vilket inte e de lättaste, eftersom den e superdupermega STOOOR) >.<


Ajja, mitt liv suger för tillfällett..>.<

Byebye!!

Av Malin - 16 november 2008 13:31

Hello!!

Måste bara säga att ja kan lägga på ännu mer olycka på förra inlägget. inte nog me allt skit ja sa där så har man gått å krossat foten under en 600kg häst me, så ja kmr inte kunna gå på några veckor..


But that's life lixom!! MY life, and it SUX!!


nu ska ja plugga >.< har två prov i morron som ja inte kollat på än..:S

Bye

Av Malin - 15 november 2008 13:59

Yo!!

nu var de ett tag sen ja bloggade, antar att jag gör de igen för att ja känner mig lite seg å depp =/ igentligen vet jag inte vad de e som gör att ja inte kan dra på smilebanden idag.

ja menar förutom att jag förlorat min häst (mitt liv), skolan går åt helvete, jag e ensamast i världen å de strular me killarna så mår jag bra!!


Antar att det inte e speciellt bra att börja tänka på hur man verkligen mår.. iaf inte om man vill må bra.

Jag mår så dåligt av att Elin oxå blev av med sin häst, fan gumman!! de sissta ja vill e att mina vänner ska gå igenom samma skit som jag gjort nu..:S de värsta e att bara under år 2008 har 5 av mina kompisar gjort de :( FY FAN va orättvist allt e!


men men, de sägs ju att man inte ska klaga!


Vill bara avsluta med att säga att DU e så underbart go, asså jag uppskattar verkligen att du bryr dig å de betyder massor:) du påminner om min häst (sköthäst) Såååå totalt underbar så man vill bara krama om dig å vägra släppa ena stunden å den andra tar din osäkerhet överhand å då vill man bara sparka dig i röven!! xD Men den goa sidan väger tyngst ^^

Puss på dig<3<3




Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards