MalinWiberg

Alla inlägg under januari 2009

Av Malin - 15 januari 2009 14:51

Tja tjaa!!=P

ja vet.. har inte bloggat på ett bra tag nu >.< *skämms* men ärligt! har varken orkat lr haft tid.. kan ju iaf säga att mitt liv börjar rulla framåt nu, sakta men säkert =D and I like it!!<3


skolan har kommit igång igen..*suck!* tröttheten har jag verkligen fått smaka på igen >.< tror dock att jag ska kunna hantera den, iaf första schemaperioden :) för jag e mäkta impad över mitt goa schema ^^ *Tack PerErik!<3* får sova till 9/10 VARJE dag=D å slutar 12 :D Wiiie;)

jobbar iof mkt mkt hemmifrån, men de e soft ^^


nu sitter ja å kuss å pluggar fysik, lr jaa vi har en liten paus. ska snart gå in för de igen! klockan e snart tre å jag har redan hunnit med hästen idag!!:) fatta va läckert å slippa komma hem från stallet klockan 9 varje kväll för att man inte hinner annat :D *myyys*


snöade lite nyss ^^ *What a feeling!!*

Btw, gjorde om mitt Np i eng idag, pågrund av att jag hade lite för mkt jobbiga personer i min närvaro sist ja gjorde de! >.< men de e förlåtet nu eftersom det gick riktigt bra nu.. Barbro satt å lyssnade på mig hela tiden ist för att ja spelade in de.. *Lyckat*<3<3


Ajja, nu ska jag förklara för en mupp på msn vad det innebär å va kåt! xD HAHAH ^^

Ha de fint, snyggingar!! Puss<3

Av Malin - 1 januari 2009 13:26

Nått jag hakat upp mig på är de här att folk säger att "efter nyår börjar jag mitt nya liv, då börjar jag på en ny kula!"


Vad är det som ändras? vad innebär det nya livet som man just börjat?

Menar man har ju samma gammla tråkiga vardag att utså. samma gammla människor man umgås med (vilket inte måste vara negativt) Samma inpräntade gammla rutiner!! >.<


Jag har inte riktigt kommit på hur än men JAG SKA börja mitt nya liv idag!!

För jag har på känn att mitt "nya liv" kan bli lite annorlunda mot det jag levde förra året. I år vill jag uppleva MER framgångar!! Jag vill kunna bevisa för mig själv att jag fan i mig DUGER!! å att jag kan göra nått som gör MIG stålt för första gången i mitt liv!

förra året hade jag inget annan än motgångar i mitt liv! De mesta va surt! å om ngt va bra/kul så kom de ALLTID en skopa skit i efterhand! >.<


Usch nu blev jag depp å sugen på att ut å springa.. bara de att de e snorhalt ute å jag har inte frisknat till riktigt än >.<


Men men, nu ska jag göra nått annat >.< tom i huvet!

Tchüss!!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards