MalinWiberg

Alla inlägg under februari 2009

Av Malin - 17 februari 2009 18:46

Heeey!! ^^

Nu vare ett bra tag sen sist jag blogga, I knooow!!


Mkt mkt mkt skit har hänt i mitt liv.. Sist jag blogga lekte livet, allt verkade öppna sig framför ögonen på mig, men jag kan säga att ni som känner till mitt liv behöver itne oroa er för nu har satan själv sett till att mitt liv suger igen!! >.< *Suck!!*

Er nyfikna jävlar (xD) för ursäkta men jag tänker inte avslöja allt elende som hänt, orkar inte gråta nu!


Hur som helst ville jag bara berätta att jag äntligen fått rida min lilla falaffel idag ^^ (kort på han<3) red en sväng barbacka, fick dock hoppa av å leda min lilla bebis när en läskig bobcat hotade med att gräva om oss xD

vi gick å "småbråka" lite hela vägen fram till a place were i could hoppa upp igen lixom xD han bara busar me mig för att han vet att jag atar de han gör men inte kan bli sur på han xD haha *Såå söt ^^* när ja väl hoppat upp igen hann ja inte mkt mer än å sätta mig till rätta fören hans nästa bus visade sig i världens galopp upp för en backe å bockhoppningar till tusen ^^ Hahah, kan man annat än å garva lr? xD Njaee..=)

träna lite trick me han oxå, de gick bra bra ^^ ska filma oss i morn me =)


nu ska ja skriva lite på projektarbetet sen ska ja nog ut å klå johan å jossan i gh <3 Haha


byebye!!<3

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards