MalinWiberg

Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin - 30 augusti 2010 15:09

Hej igen!

De e kallt å pissväder >.< Jag fryser... har vatt ute hela dan å ska snart ut igen. Håller på att sätta nya stolp till hagen, jobbigt men gött när de e klart :)

Sen ska jag gå lite akademiskt på banan me pojken innan vi tömkör ut en sväng:)

 

Ikväll kommer Nilla hem från London!:) ska bli najs å säga hej innan hon åker ner till Linköping för att stanna 5 månader =/ kmr bli såå segt här utan henne! men men, life sux sometimes =D Har ju iaf bergman som sover hos mig :)


   Jag har kommit på för någon dag sen att jag vill ha en cihuahua :) Har vatt lite emot dom (lr inte själva hundarna) förut just för att de stackarna blir behandlade som nå uppstoppade barbiedockor som inte kan gå själva xD men hittade på en riktig cooling som fick mig att se hunden bakom alla glittriga kläder å pärlhalsband. så jag vill ha en ChihuahuaHUND =D

Synd dom e så dyra:( men ska spara ihop pengar =D ^^

 

Aja, stolpen väntar!:)

Byebye<3

Av Malin - 30 augusti 2010 09:41

Hejhej!

 

Bror e tillbaka i Falun ^^ han kom å väckte mig på min lediga dag! >.<

Fast måste säga att de inte kan påverka min mjuka å positiva energi i kroppen, JAG E JU LEDIG FFS!! =D Tänkte dra på mig lite kläder nu å gå ut, mata hästen pussa han på mulen, gå med Isak INNAN frukost bara för att jag känner mig såå snäll mot alla underbara djur här på gården ^^ Mahha! folk som känner mig vet att jag offrar mkt om jag anstränger mig så mkt INNAN frukost ^^ Haha! But today I'm gonna be an angel (A)

 

Bild på Isak påpromenad vid slaggen:)

 

Tänkte tömköra min myspysponny sen oxå =) nu ska det köras in på nytt!:) Hjälp med det godtas vänligen ^^

 

Måste bara säga att Max e underbar!:) vi va ute på en helt otroligt mysig barbackatur igårkväll:) Massa PIGG skritt runt kyrkan sen bus och galopp över åkern å slutligen JÄTTEDUKTIGT AR-arbete från ryggen :) Ååååh, e sån stolt moder till de busfröet!<3

 

Nu blir de kläder å ut å gå :) Låååångt!

 

Chao<3  

Av Malin - 27 augusti 2010 07:36

Go Morron!:)

 

klockan e halv 8 å jag slutade jobbet för en halvtimme sen.. gick upp 5 i morse, å jaa, de suger >.< tänkte sova en timme till lr ngt nu men som vanligt e jag pigg efter jobbet.. börjar bli seg runt 10 men då tkr jag de e för sent å somna om...

 

börjar få lite smått panik oxå =) har ju tappat bort min plånbok, vilket inte e så jäkla klyftigt! MÅSTE HITTA DEN! hjälp?!

 

Måste bara stryka under en sak! JAG HAR VÄRLDENS COOLASTE PONNY<3

 

Tack för mig! ^^

 

  
*Mulle*



Av Malin - 26 augusti 2010 22:11

Hello hello!

Inleder väl med att säga att de var 7kt länge sen man bloggade, kmr knapt ihåg hur man gör xD hur som helst va jag tvungen att skapa ett inlägg efter man läst massa polares bloggar!:)  blir ju sugen ^^


Jobbat idag å igår å dagen förde de... jo, alla andra dagar me förstås!

Idag är de den 26 Augusti och min ponny har redan börjat sätta vinterpäls! :O e de så det är att ha häst i dalarna?! x)


Imorn blir de jobb igen dock bara två timmar mellan 6 å 8 på morgonen!!:) sen ska jag ha hopplektion för Max å Amelia!:) ska bli kul kul kul!! =D


Aja, ett test var det ju xD ska ut å släppa ponnyn i hagen nu!:) sen blir de säääängen!

Gonatt<3   Bild på dom finaste såklart!! =D



Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards