MalinWiberg

Alla inlägg under november 2010

Av Malin - 27 november 2010 09:31

Ville bara säga Hejdå!

nu åker ja till Sälen å kmr inte uppdatera här på ett tag!

 

Byebye!

Av Malin - 26 november 2010 22:25

Tja fan!

 

Mulle goes nervös i magen vah! >.< Suger men fjärilar de har jag! kan inte förnekas!

 

Haft en nice dag me trevligt sällskap :) dock mkt att göra nu, e ju inte klar me packningen... x)

Usch va jobbigt de känns... men fan jag vill ju detta! de e ju så... men ändå så läskigt att kasta sig handlöst!! blir spännande å se vad som tar emot mig! :)

 

Vill skriva mer men tänker så mkt när jag skriver å vet inte om jag orkar sätta fart på tankarna... Måste ringa min kära psykolog kusin känner jag! :) <3<3<3Nilla<3<3<3

 

Nä fan! bloggar bergis en gång till innan jag lägger mig bara för de inte lär hända på ett bra tag sen :/

 

Puss sålänge!!

 

Btw, Har inga mess kvar så svarar inte på mobil fören på onsdag!! :)

Av Malin - 25 november 2010 14:13

Vet inte, men verkar som jag e på skrivhumör idag! ^^ lr så har jag bara lite ångest över att jag åker om 2 dagar, vilket medför att internet försvinner ur mitt liv >.< KATASTROF! kmr alltså inte ut på fb (om ja inte använder mobilen) kmr iaf inte blogga på väldi väldi länge... vilket suger! gillar de liksom!:)

 

En idé jag har haft länge växer sig bara starkare och starkare i mig.. nämligen de där om att skaffa ngt slags réhab för djur, typ hästar, hundar, katter, kaniner, marsvin whatever! Vill verkligen göra de till verklighet!

 

Köpa en gård, ta emot djur för rehab, vidare utveckling å omplacering.. är ju djurvän rakt egenom å älskar att hjälpa andra till ett bättre liv. Tror de e ngt jag ska göra! Därför jag har suget till polishögskolan oxå! Vill finnas där för andra, vill hjälpa folk till ett mer rättvist liv och verklighet!

 

Jag SKA in på polishögskolan om de så e de sista jag gör!! har velat så länge nu å försöker mitt bästa, nästa sökning ska jag vidare till steg 3 i!! (kom ju bara till steg 2 denna gång) dock va de första sökningen å man brukar få söka runt 3-4 ggr minst... sen har dom ju dragit ner betydligt på antalet poliser som ska utbildas per år nu så de underlättar ju inte precis... men men inte mkt som kan förstöra för mig å mina drömmar så inte hlr detta ska få göra de! :)

 

I'm a dreamer with big thoughts!

 

xoxo

Av Malin - 25 november 2010 11:22

Jag trivs med mitt utséede!!  

 

Visst har jag vissa små saker med min kropp som jag kan störa mig på ibland men jag tycker inte att jag inte duger för de. 

Jag kan ärligt säga att jag tycker jag är söt, vissa dagar tillome snygg!

 

Jag är född att se ut som jag gör, har dom generna.. Tycker det är fruktansvärt sorgligt att inte fler på denna planet kan gilla sitt utséede, gilla det dem ser i spegeln, vara nöjda med hur dom ser ut och trivas i den fina kropp dom faktiskt har!!

 

Varför ska alla bli så töntigt påverkade av media, tidningar, tv, radio, internet osv osv.. bilder på "ideal" "Se ut som hon å alla dina problem försvinner"

 

Ärligt talat VAKNA FOLKET! Hur kul är det att vara pinnsmal, ha ätstörningar å självklart blont hår. Vet de e fördommar så de bara sjunger om de! men de jag tycker är sorgligt är just det att alla strävar efter att bli någon de inte är.. se ut som någon dem inte är ämnade att se ut som... Varför inte bara växa, komma till insikt med vem dom själva är, hur dom ska se ut och lära sig att leva med det, de e inte svårt!! å de e inget man inte vill heller... iaf inte jag! Vi är unika, snälla låt det förbli så!

 

DU ÄR INTE FUL!

 

Går man bakom kulisserna på alla modelljobb/program osv så finns de väldigt mkt "fel" på modeller oxå! sånna fel som vi genom tv:n inte tror existerar!

Menar, vem vet inte vad riktigt bra smink kan dölja?! "problemet" e inte borta bara för att de inte syns i tv:rutan...

 

Usch! kan skriva hur mkt som helst, de värsta e att de e betydligt lättare att formulera sig genom att prata ^^

 

Menar bara att ni inte ska se ner på er själv för att ni inte har samma blåa ögon som hon eller samma smala lår som henne lr vf inte samma smala ansikte osv osv...

Jag tycker att ALLA är fina på sina sätt!

Av Malin - 24 november 2010 23:05

   Såå... försöker blogga igen! haha lr ngt! har inte riktigt lust att gå å lägga mig, men ska göra de nu iaf... Har snackat ett tag i luren me en fett cool person! :) Haha!

 

Nu sitter jag å småglor på en debatt om rökning, intressant x) haha!

Brudar har sämre lungor än boys, så långt e jag me! x)

 

E sååå peppe på polishögskolan efter nya serien på 4:an, snack me Ansi osv... NU KÖR VI BRUDEN!! =D Vi ska bli som tjejerna i "se upp för dårarna" x) haha, de vore ballt!! =D Vill dit, SKA dit! No mather what! ^^

 

Omg, tror jag håller på att bli knäpp på debatten x) haha måste nog stänga av.. folk har verkligen hur sjuka argument som helst för att kunna tala FÖR rökning x) å sen spottar dom ur sig att dom själva inte röker, vafan e då problemet?! USCH!

 

Nä ni flicker å pojkar nu ska ja gå å motionera tandborsten!

Nattnatt<3

  

 

Av Malin - 24 november 2010 21:54

Hello hello!

Dagen har vatt full av saker att göra. vaknade faktiskt FÖRE 10 idag så hoppade in i duschen å åkte till mormor, där fick jag massa mat å bra-ha-saker till Sälen :) Tack för de!!<3 Sen åt vi lunch, Waggmunk å fläsk!;)

 

Väl "hemma" lunchade ja hästarna...sen öhm, hjärnsläpp! :) har iaf gjort klart kursen i värdskap, faila me 2% först Suuuurt! men nu e de klartt  =)

 

fixat bilen oxå! ^^ så nu e den ready to go (: På Lördag åker jag!!=) om 3 fjuttiga dagar! ska bli nice fan å komma upp dit :)

 

nä fan svårt att blogga när man snackar i luren! ^^

 

tobecontinuedhahaha!!

Av Malin - 23 november 2010 12:52

Sitter vid datan... öhm, konsigt bloggar ju ffs! x)

Påväg ut till hästen, tänkte passa på att rida i ljuset for once :) dock blåser å snöar de fett mkt nu, va lugnare nyss...

 

Sitter å glor massa klipp på youtube, kan länka ett av dom!

E fett pepp på sångcoachen i vår! :) Ansi, du lär ju hänga på!! ;)

Vill verkligen börja slipa nu på ett proffsigt sätt! trött på att trampa i gamla fotspår! x) Ansi å Jag ska iaf bli riktiga popstars!;) Maha!! (man måste ju få drömma!)

 

Aja, packa lite till innan hästen käkat klart kanske..:)

 

Have a nice day! ska jag ha ^^

Av Malin - 22 november 2010 11:12

Hoj!

 

Idag är jag barnvakt, lillkusin e sjuk så får inte gå till dagmamma..

Packar å fixar inför Sälen, som (kors i taket) känns merlockande än avskräckande idag! =D Hurra för det!!!

Ringde nyss till Karin i Lindvallen å talade om vilken tid jag dyker upp på Lördag. Någon ska möta upp mig å visa mig till boendet osv osv... känns fett bra faktiskt!:) VILL ÅKA NU! ^^

 

En sak som slog mig när jag skrev i kalendern nyss var att i år ska jag "fira" första anvent ALONE!! helt ensam i Sälen. Har aldrig vatt helt ensam på en advent i hela mitt liv.. alltid träffat nån ju! x) i år blir de mys ensam i lägenheten i Sälen, kanske något mess skickas lr något tel.samtal besvaras för att bryta den ensamma bubblan, men kan ju inte se lr ta på personerna som blir utsatta för mina samtal/mess x) Weard

 

Aja, nu blir de mer packning, ska ner å hämta Ronja genom att hålla henne i handen x) haha! Hon ville minsann vara med och hjälpa mig att packa! ^^

Sen blir de luncha ponnysar å fortsätta packa ^^

 

XOXO <3

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards