MalinWiberg

Alla inlägg under september 2011

Av Malin - 20 september 2011 21:38

  Atton AIR <3 Min lilla pulla! saknar henna massor!!!! =/ 
Hon var min första egna häst, på riktigt..  Om det inte vore för att hon hade så ont hade jag aldrig låtit henne gå vidare, behövde och behöver henne massor. Kmr aldrig glömma de vi hade... Hoppas hon har de bra nu!


Shit, nu slutar vi med känslosamma ord, blir så jobbigt att skriva...


Hur har min dag varit?!

- Bra!! Vaknade med halsont ^^ gick till jobbet, fick kastat i ansiktet på mig att de kanske är sista veckan jag jobbar nu, Underbart! :D Måste väl hålla med om att det känns fint å inte ha pengar att leva å bo ?! ^^
Sen vidare å jobba ännu mer, bajsjobb! rent ut sagt... eftersom jag har tystnadsplikt inom jobbet så nämer jag inget mer än BAJSJOBB! Dagen fortsatte å halsen värker fortfarande, kroppen e urpumpad å ledvärken kmr smygande... mysigt värre! längtar verkligen till imornbitti när man förhoppningsvis mår ännu sämre å ska pallra sig ut på nya arbeten, å de STORA pluset e att det e ännu mer på schemat imorn än de va idag! LÖÖÖÖVLY!


Men, det STÖRSTA pluset idag (å nu menar jag det verkligen) Var att få komma hem från jobb/häst å mötas av stekos å en söt sambo som står vid spisen å lagar mat!! :) Såg sååååå gulligt ut! :) *Uppskattas massor*


Imorn ska pojken å jag säga upp lägenheten e de tänkt... sen bär flyttlasset så småning om söder ut.. har inte råd med storstaden >.<

Kmr nog sakna en hel del saker här, men ibland måste man vara realistisk, får se om vi överlever vintern med våra planer ^^ spännande!!


Måste bara avsluta me att säga att det alltid är lika kul att se på livet som en FET utmaning full av äventyr och nya roliga påhitt!! :)

Måste ju passa på, inte alltid jag e såhör positiv till allt elende! :) Sweeeeet


Gonatt! 

Av Malin - 19 september 2011 13:24

Hejsan!

Nu är tiden inne för ytterliggare ett nytt blogginlägg :)
Har varit HEMMA i helgen, helt underbart :) Alltså hemma hos familjen, där jag växte upp :) Mycket mysigt att få komma hem igen å slappna av lite, behövdes massor! Ante å hunden va med oxå :) Fick träffa min gamla hund där hemma med, usch va skruttig han blivit :/ Det märks även att han blir obeskrivligt glad när jag kmr hem. ^^ Saknar min Jack redan ! =/ 


Idag började jobbet igen, är nu hemma å har handlat mat med bejb å käkat lunch. Vet inte om jag ska fortsätta jobba något mer idag eller om det får bli mer av de imorn ist. Är sugen på att ta en sväng ut till holmen å leka med min häst. Ta tag i det hela å tömkära en sväng :) jo, så får det nog bli :) fast lugnar mig lite till 5 kanske :)
Usch va de e kallt här >.< Våra element är inte igång så vi fryser ihjäl om kvällarna å på morron.. dock även mitt på dan utan solen :( Sitter å drömmer mig bort om ett varmt å skönt badkar! :) D e ngt jag verkligen måste ha i nästa boende! :)
Nu ska jag söka lite jobb :) Pappa skrev ut ett passande till mig.. Jobba i bilaffär :) har ju gjort det förr å dom ser helst kvinliga sökande så måste ju passa på! :)

Hur som helst, ska göra lite sånt nu! :)


XoXo 

Av Malin - 13 september 2011 09:23

Hejsan!

Sitter här i min ensamhet i lägenheten.. har ju iof Kompis å Bertil här men dom säger inte så mkt. Har ätit lite frukost å ska snart vidare på jobb. Kommit fram till att jag nog måste börja lära mig äta innan första jobbet fast att de e tidigt å magen inte vill. Jag behöver det! Skitdrygt att städa å va social när jag e trött å hungrig/illamående för att ja inte ätit... Aja, tål att jobbas på. har ju funkat förr.

Sitter å funderar på vilket av alla jobb jag ska köra igång med nu, vill egentligen bara skjuta upp allt å va ledig till fredag lr ngt men vet att de inte funkar... Suger verkligen att inte kunna rycka tag i sig själv å ge sig fan på att de som ska bli gjort blir gjort. jobbade minimalt igår för ja inte orkade... har destå mer att göra idag men orkar fortfarande inte... Blä! MÅSTE... E så stolt över Antevante som pallrade sig upp å GICK till sitt möte idag trots att de regnade å att de tar ca 45 minuter att gå.. Kan han kan väl jag? menar jag åker bil, går lite i regnet men de e ju bara lite.. kan klä på mig så jag inte fryser å de krävs inte speciellt mycket av mig för att göra det som ska göras...

However...

Igår red jag en sväng med Amelia, Pillan å Max :) En soft liten sväng men de räckte för mig kände jag.. Efter det gick jag en runda med Kompis (Amtaff/pitbull) å Master (minishettis) De gick sååå bra :) fast att Kompis brukar vilja slakta Master... Tänker fortsätta utsätta dom för varandra under mina regler. Hatar verkligen att de e sånt pissväder hela tiden >.< Usch!!
Idag får ja se om jag kan få kusin å kolla på min bil.. Måste veta om den e körduglig till helgen lr om resan hem skiter sig den med... Men vore så gött å komma hem, om inte minst för att slippa hjälpa till med folkracetävlingen.. ORKAR INTE! Besiktiga bilarna klockan 7 på lördagmorron.. fick ju ingen sovmorron förra helgen..

Aja, nej fan nu lär ja sticka å jobba lite igen om ja ska hinna få ngt rent innan Ante vill ha skjuts hem.


Ha de fint! :) 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards