MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

Tisdag

Av Malin - 6 december 2011 20:06

Hejhopp!


Tisdag idag, känns som evigheter sen jag bloggade sist, men de va IGÅR! xD Tiden går så segt när man e sjukskriven... iof klagar jag ine för jag ville ju ha lite paus mellan alla jobb å nu fick jag de. hade dock vatt roligare om jag inte vatt sjuk..

Pojken å ja kollar lite lägenheter lite löst sådär, vore kul/soft å flytta till ngt eget igen. ngt lite mer modernt iaf så att man har en vettig toalett x) Utedass e ju faktiskt lite ute, spec såhär års...

Fick erbjudande att få hyra ett hus här med STALL, 3 boxar!!!! För bra för att va sant, ah.. faktiskt för de blir nog tyvärr lite för dyrt för oss, iaf som de ser ut nu. Är ju faktiskt bara en av oss som har "fast" jobb å den personen e ju sjuk xD haha! Men usch va de hade vatt kul annars. Supersoft me hästen utanför dörren. "Eget" HUS (inte liten lägenhet) Men men, vår dag kmr väl den me.. måste lösa sig på ngt vis :) 


Börjar faktiskt sakna min ponny, fruktansvärt mkt!! 

saknar att sitta på han, rida på han. sådär som bara han å jag gör! Barbacka, utan träns, utan hjäl, i bara mjukisbyxor å sneakers... i alla gångarter, bara han å jag!

eller vf inte en av våra galna turer ute i skogen, mellan alla träden som man får ducka för, eller hänga sig på sidan för att inte bli "avskrapad". Eller när vi rider i full galopp på några av galoppvägarna. Saknar att hoppa med min lilla tok oxå, när han är sådär glatt överenergisk å bockar som en riktig vildning efter varje hinder ^^ Gasch va ja saknar min lilla knubbis!! Får bli en bild på han känner jag ^^

Prinsen min!! <3


Hoppas han kmr ner snart, vet inte när men nu lutar de åt att de inte blir förrän efter nyår =/ Shit, va de va längesen ja red :/



Nä, nu ska ja pigga upp mig genom att kika lite fler bilder på han :)


Ha en fin kväll gott folk! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards