MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

99 saker...

Av Malin - 6 december 2011 23:02

Bara för att lägga tiden på ngt...  



1. Fullständigt namn? - Malin Sofia Margaretha Wiberg

2. Födelsedag? - 18 December
3. Vart bor du? - Småland !!
4. Bor tillsammans med? - Pojkvän, hund, katt, kanin å snart häst :)
5. Husdjur? - som sagt, hund, katt, häst å kanin!
6. Färg på ditt hus? - Wött ! (Röd)
7. När är du född? - Tidigt 90-tal
8. Klass? - NP06NV ^^
9. Vilket år tar du studenten? - 2009.
10. Något jobb?-  Yeaaaah
11. När ska du sova ikväll? - När jag tkr de e lämpligt.
13. Duschat idag? - Nä, badat ^^
14. Kramat någon idag? - Mh ^^
15. Pussat någon idag? - Ao ^^
16. Vad har du ätit? idag - Kycklingsallad (smakade bajs!) å muffins :D
17. Dagens klädsel? - DC tröja, nike byxor å sälenstrumpor :D
18. Dagens smink? - Mascara, only! :P
19. Dagens sötnos? - Max, Ante! <3
20. Dagens roligaste? - Inte en aning.. xD
21. Har du många vänner? - Har haft om inte annat, man växer väl ifrån vissa?! tråkigt nog, men livet e hårt ;P
22. Hur många har du kysst? - Inget jag skrivit upp å hållt koll på tyvärr..
23. Vem kramade du senast? - Bejb såklart :)
24. Vem pussade du senast? - Pojken min..
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen hoppas jag.. :)
27. Har du pojk-/flickvän?  
- Jajjemen!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Morfar..
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Ansi, ngt i stil me att vi skulle leka imorn :)
 
FAVORIT:
31. Film? - inte en aning.. xD
32. Artist? - Don't know.. 
33. Mat? - Nyttigt!
34. Dryck? - Vatten :)
37. Stad? - ööööh..
38. Land? - Sverige!
39. Ämne i skolan? - IDROTT!
40. År? - svåååårt...

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Nilla <3
42. Personen du kysste? - Ante
43. Gången du spydde? - Fredags.
44. Gången du grät? - vene..
45. Pizzan du åt? - hmm. vet inte xD
46. Gången du var i göteborg? - 2008 tror jag...
47. Gången du var i stockholm? - 2010?
48. Gången du var full? - Lääänge sen..
49. Gången du var hög? - Mora lasarett 2011 !
50. Personen som såg dig gråta? - Ante?
 
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma å mysa!
54. Tv-spel eller datorspel? - dataspel
55. Singel eller upptagen? - Ring på fingret!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - FjortisVARNING!
58. Ragga eller bli uppraggad? - Båda duger
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - PH
60. Svart hår eller blondt? - Beror på..
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna !
62. Choklad eller lakrits? - Choklad <3
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg !
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - Cola!
66. Pizza eller kebab? - Pizza..
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Lite av varje
69. Leva eller dö? - Leva tills jag dör.

ANTAL:
70. Personer du älskar? - För många för att räknas <3
71. Personer du hatar? - Hatar inte någon. Tycka mindre om därimot..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Vet inte..
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1
74. Glassar du ätit på en dag? - ö, idag ingen!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 1 !?
76. Gånger du haft minnesluckor? - 2 ggr kanske ?!
77. Piercingar har du? -  10 hål i örona å 1 i naveln (dock funkar inte alla)
78. Personer du saknar just nu? - vet inte..
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Många ggr.
 
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Ante såklart :D
81. Ska du träffa imorgon? - Ansi? :)
82. Sjöng du senast för? - Ante..
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - oj, vet inte..
84. Spelade du tv-spel med senast? - Mamma å Ante
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ante
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen direkt nu..
87. Förtjänar att dö? - Ingen jag känner..
89. Vill du sova brevid inatt? - Ante
 
VAD:
90. Gör dig glad? - Frihet, kärlek, god mat och utmaningar
91. Gör dig ledsen? - Saknad, tomhet, hat och besvikelse
92. Vad vill du helst göra nu? - softa
93. Önskar du att du slapp göra? - jobba för pengar xD
94. Vill du ha nu? - bättre hy!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En ny mobil ^^
96. Längtar du till? - Julen 
98. Tycker du om dina betyg ? - Jag gjorde mitt bästa då och är nöjd nu!
99. Är det bästa som har hänt dig? - Ante <3 å mkt mer..
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards