MalinWiberg

Alla inlägg under mars 2012

Av Malin - 18 mars 2012 13:01

FETINGtrött idag! ^^ kan bero på att jag har jobbhelg å har sovit typ 5h på tre dygn, meeeeen imorn får jag sova lite längre än till 3 på natten iaf :) skööönt! Ska snart tillbaka till kossorna igen, ser fram emot att få duscha av mig all koskit när ja kmr hem ikväll! 
Lämnar hundarna hos mamma idag :) dom ville plågas lite av deras eviga jävelskap, have fun säger jag! ^^
Annars börjar Turbo bli riktigt duktig på att åka bil nu, vantris inte lika hårt längre :) skönt! kan nog bli hund av den där sladderpellen me nån gång :D


Nä, en kopp kaffe å en kaka på detta så e vi snart på gång!


Hajhajhaj!
 

Av Malin - 16 mars 2012 13:21

Hallå!!

SUPERNICE väder idag :) Gick en långpromenad me lillhunden imorse, va sååå mysigt å både han å jag blev trötta :) underbart!
Fick post me, från blodomloppet. Går av stapeln den 31 Maj i Linköping å jag e SÅÅÅÅ sugen på att springa de. Måste bara få med mig ngn, inte lika kul själv ju. Vet inte om jag ska springa 5 km eller 1 mil än. får klura på't. Menar jag e ju inte alls i form å har typ inte sprungit sen ja bodde i sälen, för ett år sen xD så jag ska dra igång me lite joggingturer nu :) Måste skaffa ica kort me ^^ haha!


Nä, nu ska ja göra mig i ordning för kossorna!


Piiiz! 

Av Malin - 15 mars 2012 16:41

Hallå igen, lr ngt..

Ledig dag idag! :) skööööönt! Imorn kör de igång igen, helgjobb. dubbelpass. koskit. ryggvärk. söta kalvar! :) Kmr bli en toppenhelg! :D de känner jag på mig ^^


Kom precis hem från prinsen min, blev en barbackatur i skogen. Tänkte mig skritt på långa tyglar, avslappnat å harmoniska energier runt oss. Men pojken tänkte tvårt om. full galopp i uppförsbackarna, trav på raksträckorna å definitivt inte skritt i nerförsbackarna.. ja ja, träningsvärken kmr väl som ett  brev på posten till imorn men jag överlever! 
Tredje gången jag red han idag :)
Tisdag red vi själva sunt pistolskyttebanan, FORT gick de! han va på tårna hela turen, trippade hit å dit, stog på bakbena å va allmänt knasig. Orkade inte bråka utan jag lät han hålls, släppta tyglarna å lät han springa. Resulterade i en sjöblöt men lycklig pys.
igår red vi med Sandra, en lite längre tur :) fortfarande lika pigg å framåt! lika stora steg som ett halvblod ;P
blev en del galopp å trav OCH en sjöblöt pys! <3
Hoppas han fäller sin polarpäls fort nu! måste vara jobbigt att komma från Dalarna å snön ner till sommaren å 18+ grader utan att hinna fälla pälsen i takt med vädret...:S
Eftersom det varit fartfyllda turer hittils var min skritttanke god idag, meeeeen de var ju som sagt inte vad han ville x)
Iof gör det inte så mkt att han fick köra lite hårt nu tre dagar eftersom han kmr få gå i hagen i helgen. hinner ju knapt hem å äta mellan passen hos kossorna så vi tar nya tag på Måndag igen :) Då ska vi ta på repgrimman å ut å gå lääääänge! (om de inte ändras) ;P

Nä, nu ska jag verkligen rycka upp mig å köra på med MIN ponny, för han är ju faktiskt min?! ja, de e han.. Men det känns inte så, har skuldkänslor varje gång jag rider för de känns som jag va elak som valde att ta hem han nu. Skitjobbigt, vill kunna känna att det är Max å jag igen! jag har ju faktiskt inte träffat han sen oktober, de måste väl ändå få vara min tur nu?

Nä, nu ska jag knuffa ur sambon ur soffan å gå å laga potatismos å fiskpinnar! sen kmr pappa å ska skruva upp lampor åt oss :) soft å få lite lyse i lägenheten!

Hejdå! 

Av Malin - 12 mars 2012 13:08

Hallå!!

Underbart väder idag :D me like!!
Vatt nere hos MIN ponnyplutt å borstat å pussat idag :D såååååå fu*king underbart å få hit han, äntligen! :D

Gick ättebra att släppa ihop han me Liam i Lördags, dom e som två bröder som aldrig gjort annat än att gå tillsammans. :) Imorn ska vi ut på en promenad lr en lite runda barbacka kanske :) Får se vad det blir av de.


Snart ska jag iväg mot kossorna å jobba, känns väl sådär när vädret e såhär ^^ Men men, det kommer andra fina dagar som man får vara ledig på :)

Usch va jag längtar till sommaren nu, vill kunna springa ute i bara t-shirt å shorts :D bada 17 ggr/dag å äta glass till frukost, lunch å middag! :) Lövly!

Åka på kryssning vill jag me, en spakryssning... lr iaf så man kan bubbla lite pool å bara softa! ^^


Nä, nu ska ag se om jag kan fixa nå foder till ponnyn :)


Hejhejhej!

Av Malin - 6 mars 2012 16:59

Hej å hå!

Åh va jag inte riktigt känner för att blogga, men gör de ändå :) va ju så längesen nu å har inte så mkt annat att lägga tid på just nu.
Varit hos tandläkaren ju, va några dagar sen nu men har inte berättat om den roliga (NOT) överaskningen :)

Trodde att jag överdrev ganska big time när jag sa att jag trodde jag skulle ha minst 5 hål innan jag åkte dit. meeeen så rätt man kan ha :D >.< 5 hål, varav ett som ska rotfyllas!! Yeeey! ngt både jag å min plånbok ser fram emot. lr inte.. Frågade lite försynt innan jag gick vad det kostar att laga ett hål. 1200 KR !!!! för ETT hål. F*CK! sen e de ju givetvis dyrare att rotfylla :D kan inte bli bättre... suck! menar jag har ju inte skulder så de räcker, klart jag ska dra på mig tandläkarkostnader för över 7 lök! Aja, ser som sagt fram emot de.


kom ngt fint (på riktigt) igårkväll, fick ett mess från en preson som hade sett mina lappar om hästmassage å hade 4 hästar som ville bli masserade :D sååå, på Torsdag ska jag dit å massera två till en början! :) ska bli sååå kul!! :D så nu har jag 3 kunder inbokade, GÖTT :D
Hoppas jag hinner massera lite på hästarna i Falun i helgen me, vore kul å få lite journaler skrivna, behver träna på de om inte annat :)


Nu ska vi snart åka till Gamleby å bowla, Jag, Ante, Josefin å Ylva! :) kul kul kul. Ska lämna hundarna hos mamma först så Turbo slipper må illa hela dan, han va ju faktiskt med till stan på förmiddan :) räcker med åksjuka för denna dag.


Nä, ha de fint så hörs vi!!


Å vet ni?!  Nu e de bara 3 dagar kvar till jag får träffa min ponnyplutt :D


HEEEEEEEEJ 

Av Malin - 1 mars 2012 20:34

Hejsan!

Torsdagen e snart slut å jag e trött! ^^ kanske kan somna liiite tidigare än igår :) vore iaf soft eftersom ja jobbar morron imorn igen. Efter jobbet ska ja till tandläkaren, kmr inte ihåg hur man gör sånt xD så längesen va de jag va där.


nä fan dricke lite vatten å söva ^^


Om 8 dagar får jag träffa min prins igen :D Lyckan är total!!


Hejdå


 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards