MalinWiberg

Alla inlägg under april 2012

Av Malin - 13 april 2012 17:33

Tjo!
Nu ligger ja i soffan me datorn på magen å jäser!
Har precis tjockat spagetti å köttfärsås ^^ Gott men tror jag tänjde ut min magsäck lite väl mkt kanske... x)


Har åkt på ngnrolig förkylning me, kände av den igår när ja åkte till jobbet vid 3 på natten. Ont i halsen, ont i kroppen å feber nu me >.< Meeen ja jobbade idag oxå ^^ å imorn,å på söndag, Måndag osv..
Imorn ska ja iof inte jobba me kossorna utan jag ska sälja "knackspettar" på en "marknad" ^^ Hoppas ja orkar va trevlig oxå x) å att ngn köper! fett segt å bara sitta å vänta ju :P spec när ja offrar min enda sovmorron.

Pallrade mig ut till ponnyn en sväng förut, mockade, fixade mat osv. Han ville gå in för de har regnat hela dan å han va genomsur >_< dock tror jag att han står inne å myser me hö nu :) Vill bli frisk så jag orkar jobba lite med han snart!

Nä, nu skiter ja i detta!

Ha de. 

Av Malin - 10 april 2012 15:15

Tre saker!

Tre saker jag gör just nu:
1: Sitter på en stol
2: Kollar på datorn
3: Väntar på Nilla

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1: Tjäna så mkt pengar så jag känner att räkningarna kan betalas varje månad.
2: Skaffa bebis

3: Köpa gård! :D

Tre saker jag är bra på:
1: Vara öppen å ärlig
2: sakna min pojk
3: Ramla :)

Tre saker jag inte kan:
1: Sluta äta godis
2: Sluta med hästar

3: Sälja djur x)

Tre saker jag älskar:
1: Andreas Jansson

2: Mina djur
3: Min mobil ^^

Tre saker jag gör varje dag:
1: äter (typ varje dag iaf)
2: Jobbar

3: sitter vid datorn
Tre favoriträtter:
1: tacos

2: spagetti å köttfärsås

3: Grillat

Tre saker du vill göra nu:
1. äta godis
2. gå å bajsa

3. hämta plutt vid tåget :)


Piiz

Av Malin - 6 april 2012 13:28

Har märkt att jag helt plötsligt blivit frukansvärt opepp på allt!

de började när jag lämnat av min älskling vi tåget i Onsdags =/ Märker verkligen hur mkt han betyder för mig när han inte är här, hur mkt kraft och energi han faktiskt ger mig.

Saknaden är enorm å jag känner mig inte hel utan han. Saker som jag vet att jag brukar älska att göra är inte alls lika roligt längre. Vädret suger mer än vanligt...

Av Malin - 4 april 2012 13:16

Tjo!

Gick upp kl 4 i morse för att skjutsa älskling till tåget i Linköping. SAKNAD! 

Sen åkte jag vidare till ponnyn å släppte ihop han med sina nya polare :) Kmr bli sååå bra i de nya stallet :)
Har fått foder till plutt idag me :)

Hundarna har vatt med hela morronen så dom ligger helt utslagna i soffan å drar timmer! ^^ om en timme åker vi mot kossorna å jobbar några timmar. Imorn är jag LEDIG!! :D då ska ja ut till ponnyn å rida en sväng, hoppas de e nice väder :) vill ha värmen tillbaka!

Sitter å glor på tv, fett segt utan min älskling, saknar han 7kt jävla mkt!!!
Tur att jag jobbar 24/7 i påsk så jag inte hinner tänka så mkt på att han inte är här.


Hoj! 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards