MalinWiberg

Alla inlägg under juli 2012

Av Malin - 31 juli 2012 23:44

Andra dagen av semestern har passerat snart... Har spenderat den i
Linköping me A, utan hundarna faktiskt. Dom fick va hemma hos lillebror å hänga me han å fiska å bada ist. Mkt bättre :-)
A å hundarna å ja har testat ett nytt spel me min faster m fam. Va kul faktiskt. Ngt som liknade kubb fast roligare ^^ får införskaffa ett eget sånt spel vid tillfälle för de måste spelas igen :-)
Nu sitter ja i soffan efter att ha tryckt i mig makaroner, stekt ägg, jordgubbste och vitamintabletter för att bli frisk. Ska käka lite dajmtårta från igår å kolla på nå kasst skit på tv innan sovdags :-P

Nä ha de gött folket!
Piiiz

Av Malin - 30 juli 2012 22:37

tillbaka efter min ock lillvovens kvällsrunda som va längre än kort XD hann typ halvvägs sen såg jag att himlen drog ihop sig till ett riktigt oväder... Så vi ökade takten men hann ändå inte hem innan regnet och åskan va ifatt oss och dränkte oss med allt molnen hade att bära på. Så nu sitter vi å myser framför tvn me tända ljus å torkar... Ska hoppa in i en varm dusch snart ^^

Men först ska ja kolla klart tvprogrammet :-P

Tjo!

Av Malin - 30 juli 2012 20:01

Yes! It really is :-D semestern är här!
Har dock tagit de lugnt idag. Sovit länge å badat me hundarna. ^^
Tänkte jag skulle ta me plutten ut på en långpromenad me innan de blir för sent å mörkt. Skulle ha vatt upp till mamma å lånat tvättmaskinen me. Imorn ska ja lägga lite energi på att fixa bilen. Städa ur den ordentligt å kolla olja osv för på onsdag taggar vi ullared!! :-D ska bli såååå kul att äntligen komma dit igen. Dock blir de bara över dan så de blir en del bilkörande för min del... Men A får hålla mig vaken :-P
Nä nu ska jag nog ut en sväng...

Ciao!!

Av Malin - 30 juli 2012 20:01

Yes! It really is :-D semestern är här!
Har dock tagit de lugnt idag. Sovit länge å badat me hundarna. ^^
Tänkte jag skulle ta me plutten ut på en långpromenad me innan de blir för sent å mörkt. Skulle ha vatt upp till mamma å lånat tvättmaskinen me. Imorn ska ja lägga lite energi på att fixa bilen. Städa ur den ordentligt å kolla olja osv för på onsdag taggar vi ullared!! :-D ska bli såååå kul att äntligen komma dit igen. Dock blir de bara över dan så de blir en del bilkörande för min del... Men A får hålla mig vaken :-P
Nä nu ska jag nog ut en sväng...

Ciao!!

Av Malin - 26 juli 2012 23:26

Hellu!
Så blev de kväll igen. Laddar för att slå i en högre växel å jobba helg från å me imorn. Suuuuug!
Meeeen på måndag tar jag semester. Vilket jag gör förbannat rätt i. Har aldrig haft ngn semester förr å då har jag jobbat i tre år nu >.<
Idag har jag å älskling badat me hundarna å kompis har simmat massor. Så nu är hundarna riktigt trötta. Vilket är skönt :-)
Katterna däremot är överallt i lägenheten. Klättrar å jävlas me mamma XD

Nä. Nu ska jag sova lite. Sjukt trött efter dagens jobb å värme.

Gonatt!

Bjuder på en bild då jag är väldigt stolt över att äntligen ha fått i korti ramen :-)

Av Malin - 25 juli 2012 23:26

Hejsan!
Ligger på golvet å ska sovas lite. Meeen d e så varmt. Skönt!!
Ska upp å mjölka om några timmar..
Vet inte vad ja ska blogga om lr vad jag vill få sagt... Vill nog bara bli trött på nå vis :-P kanske ska läsa lite hästmassage. Slog mig ju förut att jag snart ska vara klar me de... Menar inte öångt kvar till de e december även att jag gärna inte vill tänka på de nu XD

Är lite sugen på att börja plugga igen. Lr byta jobb. Lr iaf göra nån ny större grej me livet. Börjar tröttna på tillvaron. Inte på min fina sambo å våra umderbara djur, utan på de jag gör, de som betalar våra räkningar å de som får timmarna att gå osv... Skulle vilja höja nivån på jobbet några snäpp. Seriösare arbetsgivare vore fett ^^
Några som verkligen visar att dom uppskattar allt slit å alla timmar man faktiskt lägger ner på jobbet...

Nä nog tjötat om de där...

Måste avsluta med att säga att saknaden efter lillstrumpan är enorm!!
:'( <3

Peace

Av Malin - 23 juli 2012 00:53

Hellu ^^
Nu är klockan måndag men har inte somnat å vaknat än så de räknas fortfarande som söndag :-P
Idag har bror å kusin åkt :-\ å antes pappa med familj kommit :-) mysigt att få lite besök ibland :-)
Nu ligger ja på en madrass på golvet å tittar på lillhunden som jagar nattfjärilar som tagit sig in genom fönstret. Mysigt å ligga på golvet ^^ sånt man gjorde mkt förr när man va liten... Vf sluta me de¿¡ soft ju :-D
Imorn ska vi jobba å vi får med oss sällskapet dit, ännu mysigare :-D

Nä ska väl sovas lite så ja orker opp imörn.
Goonatt då!!

Av Malin - 19 juli 2012 11:02

Hello. Lönge sen sist... Har varken haft tid ork lr lust men nu e ja tillbaka :-) får se hur länge det varar ;-)
Måste bara berätta att jag var upp till dalarna i helgen å träffade min älsklings ponny :-D vi hoppade 90 cm!! , körde vagn å de gick super :-D och res ut i skogen. Underbart!! Måste säga att de svider att inte ha han här... Saknar han som fan rent ut sagt!

Visade även min första ponny på utställning i söndags :-) gick bra å blev silver å rosett :-D har myst massa me kusin, like old times. Sååååå nice :-D
Dock blev de väldigt lite sömn så helgen som kmr ska ja bara chilla :-D
Nä nu ska ja sova en timme. Gonatt o_O

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards