MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Dag 7

Av Malin - 23 oktober 2012 15:25

Innan jag börjar måste ja göra en lite rättelse från förra inlägget.. de va ju Dag 6 inte 5 xD Sry 4 that!

Nu kör vi...


Alltså, Dag 7 En person som kommit mig närma på kort tid och varför...


Jag skulle kunna vara tråkig å säga Ingen, men sen slog de mig att de va för tråkigt för å blogga om så ja måste ju komma på någon.. nu e de ju så att jag inte har lärt känna så mkt nytt folk på länge men ja går tillbaka några år i tiden å tänker säga AMELIA 

Vet egentligen inte vad som räknas som kort tid men jag vill väl påstå att vi lärt känna varandra väldigt bra utan att egentligen behöva säga eller träffas så mkt.. de där lät ju konstigt, klart att vi har träffats å pratat en hel del.. men jag tycker ändå på nå vis att vi klickat redan från början, de kändes inte som att Amelia var ngn man behövde lära känna på "vanligt" vis genom att fråga en massa om henne osv... utan vi bara fann varandra direkt.. som att vi alltid känt varandra.. så kände jag iaf ^^


Varför? Jo, jag tror att jag har en ganska bra förklaring på detta... de e så att under hela tiden jag träffat denna grymt coola unge så har jag hela tiden sätt mig själv i henne.. De känns på nå vis som att få se sitt eget liv spelas upp i en annans kropp... sjukt men jo, lite så e de..:P hehe Hon e så sjukt lik mig å hon har gått egenom samma stadium i livet som jag har.. De känns lite som att ha fått en lillasyster som ja alltid velat ha ^^

För övrigt så tkr vi väldigt lika, å vi värderar samma saker i livet..


Känns pretty cool faktiskt!

Så jaa, de e min vän de! <3


En bild på Henne kanske?! :D

 


Puss <3

 
 
Ingen bild

Amelia

29 oktober 2012 11:40

Sötnos!! Det är så sjukt sant det du skriver!
Fan vad jag saknar dig syster!!<3<3

Malin

30 oktober 2012 17:45

Hihi!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards