MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 6 december 2012

6:e fucking december jue!! :D

Av Malin - 6 december 2012 17:27

Nä ni folk, ja sk ainte bara deppa idag.. även att de svider big time när man kommer å tänka på allt man borde kunnat göra. Hade det varit idag skulle jag kunnat men inte då, måste ändå tänka lite positivt även att de e fett svårt.. >.< vill bara kunna börja om, vrida tillbaka tiden å försöka på nytt!!


Men, man lär av sina misstag eller hur...?! 


Hur som helst, lite annat babbel nu då :)


Kommit hem från praktiken för ngn timme sen, har precis avslutat en kopp kaffe å två delicatobollar ^^ Sjuuuukt mätt nu... å ikväll blir de tacos till middag. när älskling kommer hem vil säga... han å mamma e å handlar :)


Idag har hundarna bitit sönder mina googles, fatta att ja blev fisst då >.< (DOCK väldigt stolt över mig själv som knappt visade de :D) de har oxå bitit sönder min skönaste tröja ja fick i julklapp från Skistar när ja jobba där... DE SVED! (fucking jävla skit att hundarna inte kan låta bli att förstöra allt hela jävla tiden !! Fuck!)


Idag har jag i stort sett jobbat helt själv i stallet, skönt på ett vis (ingen annan som går å kollar hur å vad man gör) nog för ja gör som dom säger men de e ändå jobbigt när man vet att man blir kollad hela tiden xD

Samtidigt som de va skönt så va de jävla tungt.. fick iaf hjälp å mocka så ja behövde bara mocka typ 14 spiltor å 2 boxar tror ja :D jo, de börjar faktiskt kännas ganska big time i kroppen att man håller igång som aldrig förr... menar mocka bajs de sliter faktiskt jävligt mkt... x)


mös lite me Tim å Nalla me :) (Nalla e den där räddharen ja berättade om igår)

hon vågade inte äta en morotsbit från handen men backen gick bra (framsteg) förr blev hon stel som en pinne å slutade helt å äta när man kom in... så de går ju lite framåt iaf :) nu vågar hon tillome käka fast ja står precis bredvid hönätet :P

Inte för att ja vill störa när hon äter egentligen men ja kräver ju inget, bara finns där.. plus att ja hinner åka hem innan dom käkat klart.. 


Imorn e de fucking jävla fredag!! så satans gött asså :D

om ni bara visste va ja har svårt att komma ur sängen på mornarna, de e helt sinnes asså.. när ja hör larmet så e de enda som far genom huvet på mig saker mellan att medvetet försova mig eller att ta självmord.. True story! HATAR tidiga mornar...


Seriöst de e hemskt att kliva upp kl 6. MKT bättre att kliva upp kl 3 som när ja jobba me kossorna.. visst de va MKT tidigare men dock så mkt lättare.. på nå vis hann man liksom aldrig sova så man bara gick å gick å gick....


fick besök av min handledare från Kp idag me, skrev på nästa handlingsplan vilket innebär att ja e "fast" på ridskolan till den 14 januari 2013 !!! O_o

Förutsatt att ja inte får jobb då, antar att de måste brytas då :P


Nä ska väl avsluta nu å bjuda på lite bilder ist.. va ett tag sen nu!


Blir väl antagligen några oldies, blir ofta de när man bloggar från datan!


Peace.


Btw, ibland snor ja några bilder som du tagit, Amelia! hoppas de e lugnt ?! :)

       

 
 
Amelia

Amelia

9 december 2012 14:40

Det är lugnt! :)

http://ameliabergkviist.blogg.se

Malin

9 december 2012 22:24

Bra däää!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards