MalinWiberg

Alla inlägg under november 2013

Av Malin - 30 november 2013 20:57

Hej alla där ute!


Sitter tillbakalutad i soffan nu! Skönt!

Dagen har gått i ett kör å snart får ja gå å lägga mig ^^ Ska bara gå en vända till me mina bonusbarn.


Började dagen me en promenad me flickorna, har vatt barnvakt idah förstår ni.

Sen åkte ja till Kaninerna, Denise hängde me :) släppte in Zafira till Albin å gänget idag igen :) så dom får gå ihop till imorn. Sen åkte vi till stallet, plockade in ponnyn å skulle slänga på vinterskorna, brodden. De var som vanligt ingen enkel match men me fyra händer å två kloka hjärnor gick de till sist.

Ponnyn va okoncentrerad å nervig. Han blir såååå nojjig när han blir ensam häst i stallet nu asså, helt sjukt! han har ALDRIG vatt sån förr -.- vene va spökena i stallet vill, kan dom åtminstånde ge f*n i hästarna!


När alla brodd satt så skrek min mage FRUUUUUKOST FFS !!!

Så ja åkte hem å Ante fixade käk, fläskfile, pommes å bea ^^ helt ok frulle asså :)


Efter de tog ja me töserna å åkte till mamma å gjorde kristyrfigurer som vi ska hänga i granen :) dock får vi fortsätta imorn lr nå för florsockret tog slut xD


Sen åkte ja hem å lämnade flickorna, efter en lång promenad å åkte vidare till stallet å kvällsfodra.


När ja kom hem därifrån landa ja på Ante i soffan me massa vatten å en påse chips som snart e slut xD


Nu ska ja softa en stund till sen ska ja gå bort å ta ut flickorna en sista sväng innan deras husse å matte kommer hem inatt :)


Bjuder på några bilder så hörs vi nästa gång ja bloggar xD

Hoj!


Sally å Dolly

 


Sally å Dolly igen :)
 

Lilla Sally :)
 

Mina kaniner, "Namnlös", Zafira å Albin
 


Grabbarna grus, Kompis å Turbo :) Mina pojkar ^^
 

Av Malin - 29 november 2013 09:04

Hejsan svejsan!


Är långt ifrån pigg men uppe iaf, har skjutsat lillkusin till sin praktik på morron så ja klev upp kl 8, annars kunde ja ha sovit tills nu -.- MEN vad gör man inte för å va snäll ;P 

Ja tror på Karma, dock inte att de kommer tillbaka i ett annat liv utan att de gör de i samma liv, så förhoppningsvis får ja snart min sovmorron UTAN alarm snart ändå ^^


Ska snart bli upplockad av Denise å åka till jobbet, blöööh! känner inte för de, men vem fan gör de xD


jobbar till 19.00 sen hem å DÖ i soffan, nej just de jag har ju ett helt zoo att ta hand om så de får bli att göra de först, sen DÖ x)


snabbplockade ögonbrynen nyss, såååå fult de blev xD höhö! Men de bjur ja på tills ja kan plocka om dom.


A har redan dragit till stan me bussen, ska på möte..


Nu ska ja dra mah!

hoj

Av Malin - 28 november 2013 22:53

kom hem från stallet för en liten stund sedan, är frusen nu!

Har vatt ute å ridit runt i bynn me Denise som joggade med å aggerade draghjälp åt Masken ;P


Va skönt å komma ut igen. Ponnyn blev lite varm iaf :) Å ja tror att Denise blev de å ;P höhö


Nu ska ja tagga för sängen å jobb imörn! Blööööh


Natt me er! :)

Av Malin - 28 november 2013 14:19

Jag har hicka xD fyllehicka! Sån där hicka man får när man e full.. i magen , av massa mat!

Men gott vare ^^


Sitter å kikar på Lyxfällan, tkr de e ett soft program. 

Kan inte säga att ja mår bra av andras olycka, men just detta program får mig att må bra av andras olycka xD just för att de faktiskt finns dom som har de mer skitit än mig  å de får mig att lé! x)


Ska snart göra mig iordning för att åka in till stan å hämta Yasmine, sen ska vi vidare till Blackstad å hämta en kanin :)


Vene va ja ska skriva mer, kan återkomma sedan ist!


Hoj!

Av Malin - 27 november 2013 15:39

Trötter e då jag alltså, å jag har matkoma! Bigtime.

Är så slut så ja skulle kunna gå å lägga mig för kvällen nu känns de som. Men de e bara å bita ihop å gå ut me hundarna, sen vidare till jobbet å beta av några tunga timmar där.. Hoppas ja vaknar till innan dess, lr iaf inan ja ska åka hem så ja inte somnar påvägen ;P


Känns som ja inte gjort så mkt idag men när ja tänker påt så har ja gjort en del iaf. Dock inget hemma, idag lämnar ja över tvätten, disken å städet till Ante. Jag skiter i nu! Punkt.


Segare än segast att de kmr va kolsvart ute när ja åker till jobbet, de e dryyygt! Blir ju inte direkt piggare då.


Bloggar egentligen bara för att hålla mig vaken innan ja ska åka.. har inget vettigt att dela med mig av xD


Kankse bara skulle koppla de sista djuren å ge sig ut på en promenad. 6/8 djur e ju klara så de e ju bara två kvar xD


Ah fan, ja gör så.. sen tänker ja köpa godis på g till jobbet! ^^

Hoooj folket!

Av Malin - 27 november 2013 14:22

Släppte ihop alla idag x)
Får se om de blir bebisar till nyår då ;)

Av Malin - 27 november 2013 14:19

"Mina" bonusflickor :P

Av Malin - 26 november 2013 16:30

Hello! Sitter i soffan nu, kom hem för några minuter sen. Har varit å hälsat på två mysiga tjejer, så mina pojkar har sniffat genom hela mig nu x)
Två fina amstaff/blandis vovar som ja ska hjälpa till att ta ut om dagarna när deras matte å husse jobbar. Den minsta är typ bara 6 månader gammal, jättevalpig å go ^^ blir bra för mig å få träffa en valp igen så ja kanske inte måste skaffa en till själv ;) höhö! Vi ska ut på premiärtur imorn förmiddag :)

De e kallt ute! Svinkallt. Trots att solen har lyst å de vatt fint väder hela dan så är de sååå bitande kallt >. <
Men men, vintern har dragit sig länge för å komma hit så de e väl dags snart
:P

Nu ska jag klä på mig! Tonvis me kläder, Kompis ska oxå får täcke på, annars får ja väl inte me han ut i kylan på en långpromenad, Turbo ska oxå följa men han är inte lika frusen av sig så han behöver inge täcke x)

Höööörs later, om datan vill funka då x)

Hejrå!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards