MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

Bajssovmorron, bilddags ist!

Av Malin - 21 mars 2014 09:23

Hej å Gomorron säger jag till er som redan vaknat och är uppe :) som jag. Hade dock velat sova längre men de går ju inte. Halv nio klev ja ur sängen. Nu har jag hunnit ta alla mina morrondrinkar, Resium å citronvatten. Har hunnit ta en tablett mot smärtan med. så sitter helt enkelt bara å inväntar ruset å klockan så jag kan få käka lite frulle lr nå me x) Är mottligt pepp på å jobba kan ja säga.. hade hellre stannat hemma å myst ner mig i soffan me djuren hela dagen. Hatar att gå över på eftermiddagsjobb med för då kommer dom här jäkla förmiddagarna som man bara trampar runt, får inge vettigt gjort å vill bara att klockan ska slå, df är det extra drygt när man itne kan sova läääänge.


Pissregnar ute med. skönt -.-' Aja, hellre sånt väder om man ändå ska jobba xP

Dock hade jag planerat att mina Fredagar skulle se lite annorlunda ut framöver iomed 3-skiftet. Förut jobbade jag ju 8-17 (eller 10-19) på fredagar så de blev liksom så att inget annat än jobb hanns med denna dag. Nu har jag dock tänkt att jag ändå ska hinna med stallet å hästen innan 15.00 De bör ju vara rimligt? om jag ändå fortsätter göra matlådan dagen innan som jag gjort hittills. Men jag är ju endå en sån person som INTE vill stressa hos ponnyn. de e de värsta han (och jag) vet, när matte kommer dit å stressar egenom vistelsen. Nä fy donk! då kan jag lika gärna stanna hemma. 
Men jag tänkte som så att man vill ju klämma in en aktivitet även på Fredagar, däremot behöver det ju inte vara så länge. de räcker ju med 30 min på ridbanan. 30 min mockning/fixa käk. Då ska man ju hinna allt på en timme (UTAN att stressa) om de kniper å man mot förmodan får sova lite längre på fredagmorron x)


Nä, ni de va mina tankar for now. nu ska jag väl sätta fart på frukostätandet, konstant hungrig på denna kost ni vet. -.- flytande e för bebisar, förstår att dom jämt skriker å vill ha mat!


Nu mina fina läsare ska ni få se hur fin jag e :D jag är inte stolt över mitt utseende just nu men i ärlighetens namn så tänker jag ge upp å försöka skämmas för de oxå. just df ska jag visa även er på bloggen hur underbart vackert mitt svullna ansikte är :D Enjoy!


 
Dag 1, några timmar efter operation.
 
Dag två, morron bild.
 
Dag 2, kvällsbild i stallet.
  
Dag 3, Right now. this is the face i'm going to work with ^^
  
How I feel, and how its supposed to look like xD



HEJ DÅ!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards