MalinWiberg

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där!
Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning*

Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans behövligt att komma bort ett tag å bara vara.. Skönt! Får göra om de snart :) ?

Igår när ja kom hem red jag ut på max en sväng in i bynn.. vi skritta, trava å galopperade.. Pigg ponny å glad matte ^^

Idag har jag varit med lillebror i Oskarshamn. Påvägen hem shoppa vi lite i Västervik ^^ han skämde bort sin syster me lite nya prylar... I rosa såklart :D

Käkade hamburgare å drog till stallet efter glass å ett idolprogram i sängen ^^ klev ju faktiskt upp vid 6 imorse..

Red ut me Max igen, nästan lika pigg idag å väldans lättriden. Så kul att min ponny är så känslig ^^
Fick ett galet sug efter mat när ja kom tillbaka till stallet så åkte hem å käka.. sen åkte ja å Denise tillbaka å pyssla.. mysigt! :)

Nu ska ja snart bädda ner mig tror ja.. trötter!
Imorn ska ja sova länge ^^ höhö

Hej me er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards