MalinWiberg

Alla inlägg den 12 september 2015

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag jobba heltid i Oskarshamn. *baam!* där satt den liksom :)
Det är med blandade känslor å förhoppningar jag kör all in på detta nu för här är MIN chans att äntligen få tjäna pengar å kunna leva utan att krypa på knäna.

Kommer va en slitig period i början innan jag fått till alla bitar som ska på plats.. djuren, bil, boende osv osv.. men jag får helt enkelt bita mig i läppen å bara tuffa på!

Har för övrigt crashat i sängen nu.. helt slut me en godispåse på magen. Tänkte slumra lite ^^
Har kört lillkusin å hennes kompis till Vimmerby nyss.

Lekte på banan me min fiddy I förmiddags oxå!!! Sååå kul :D ska göras om imorn igen.

Nehe.. Somna kanske.. ?!

Peace!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards