MalinWiberg

Alla inlägg den 14 september 2015

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^
Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. *nervös-malin go and f*ck yourself*

Åkte hemifrån 6.45 var hemma igen 17.00 så kmr mina dagar va ett tag framöver nu.. segt men jag får göra de bästa av situationen ^^

Väl hemma åkte ja å Denise å handlade käk. Spagetti å köttfärssås ^^ efter maten rullade jag å hundarna till stallet. Hem å duscha å sätta mig i rummet med tända ljus å prova på en djur kommunikation med Lana. Fick fram en del.. ska se vad moster säger på fredag. De va en läxa av henne ^^ ska ta turbo nån dag o veckan oxå :)
Aldrig pratat med djur såhär på beställning så detta va ngt nytt.

Nu kommer snart lillebror hit så ska ja klippa han lite snabbt innan de e sovdags :)

Gonatt med er!

Just de. Jag bättrade på min röda hårfärg igår med ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards