MalinWiberg

Alla inlägg under december 2010

Av Malin - 30 december 2010 09:37

Hajhaj!

vaknade halv 7 imorse, blev inge jobb idag hlr! >.< hade räknat me de men fan så ont i halsen jag har! Usch.. röst har ja ingen kvar hlr (Y)

 

Käka frukost å la mig för att läsa min astrologibok som jag nu läst ut :( GE MIG MEEER!  fett spännande skit ju =) ska kika runt lite om jag hittar nå annat på nätet ja kan läsa ^^

 

Höll precis på att somna igen när mormor ringde å babbla i luren... så nä har inte sovit sen halv 7 >.< e tröööött! men vettifan om ja kan somna om nu x) ska ge den en chans till snaaaart.

 

Tror jag packar ihop bilen å åker till Falun den 2:a jan :) e ju ledig till 4:e å måste ner å hämta massa saker som inte kommer upp hit med släkten eftersom dom beslutat att inte komma hit till nyår.. undra vad jag ska göra på nyår?! förutom att jobba alltså... för jobba ska jag fasen göra! orkar inte vara mer sjuk =/ BLÄ!

 

Aja, har inget riktigt sug att skriva mer nu så ska väl glo lite facebook å sova lr ngt! Nattnatt ;)

 

   Bjuder på en sjuk å uttråkad mig! x)

Av Malin - 29 december 2010 11:00

Tjoo!

Vaken igen å fortfarande sjuk =/ detta suger asså!! Jag som tänkte ta tjuren  hornen å gå till jobbet imorn..

Måste få tag på min bil på egen hand nu verkar det som.. kmr tydligen inte upp ngn släkting hit över nyår.. det innebär att antingen bortser jag från febern å ger mig ut å gå 1 mil för att hämta bilen lr så frågar jag ngn vänlig själ om skjuts dit.


Igårkväll/natt käkade jag, Daneil å Gustav tårta för att jag har fyllt år... mkt uppskattat å gött! :) Tack för de! ^^


Nu får de bli en vaaaarm dusch å sen hoppas jag på att få tag på min babe! ^^

Ska fortsätta städa lite me, tänkte få iordning lite på placet här medan alla andra e på jobbet.. mkt lättare att brumma runt me dammsugaren när man inte stör ngn som glor tv ^^


Älskar å saknar min(a) pojk(ar) <3

  

Av Malin - 28 december 2010 11:22

Heeysvejs!

E hemma från jobbet idag, feber å ont i kroppen satte stopp! Orkar inte låtsas må bra å vara glad mot alla gästerna x) min kropp behöver nog ta de lugnt me!

Dock suger det att bo här! menar de e ju fan aldrig ngt som funkar!! Har inte haft normalt dricksvatten nångång sen jag kom hit för 5 veckor sen! Idag e vattnet helt borta IGEN (Händer JÄMT).. å ngn vänlig jävel har tagit min vattenflaska oxå!! >.< Vad e meningen med de liksom?!

 

De e alltid så lätt att bara dra till sig å tänka på allt negativt i sin omgivning när man e sjuk å inte mår riktigt bra, men de påverkar ju bara än själv... onödigt med andra ord! Send me happy thougths...

 

   Miss my baby! <3

 

Peace out!

Av Malin - 26 december 2010 23:23

 Gokväll! :)

 

Nu e jag tillbaka i Sälen igen, jobb imorn! känns bra.. skönt att komma till Falun å hästen igen :) de va välbehövligt!! har träningsverk igen vilket känns 7kt bra! :) saknar redan min ponnyplutt!

Tror de får bli sängen nu.. hoppas på att somna! skönt me liiiite sovmorron imorn iaf... börjar 10! :)

 

Har iaf haft två mysiga dagar i Falun me släkt å vänner! Färgat håret me :) Tack kusin!

 

Usch har typ nada å skriva här... så fuckert for tonight liksom! xD

 

Naaaaaaatt <3

 

Av Malin - 22 december 2010 15:58

Hejhopp!

första inlägget sedan flytten! sitter nu i Sälen, rättare sagt Lindvallen, Rönningen! e förkyld som ett litet barn (lika sjuk som en karl!) men klagar inte ^^ skulle ha jobbat idag men får bli imorn, kände att jag behövde en dag hemma med massa sömn ist...

Så Måsen fick köras av ngn annan tapper hjälte!:) sjukt kallt ute nu.. ganska drygt att va ute hela dagar i denna kyla! Men imorn blir de svalan/tranan å massa rullband x) kul å testa nå nytt!:)

 

Igår hade jag första kvällsåkningen för min del me, jobbade från 8.20 till 19.15 långt pass men de funkade! trots personalbrist å lååånga pass ute i -27 grader!

 

Saknar min ponnyplutt sjuk jäkla mkt! men nu e de bara 2 dagar kvar tills jag får träffa/pussa å busa me pojken! =D fett jäkla nice de ska bli då!! =D

 

e hungrig men samtidigt inte x) de som e drygt me att va sjuk...>.< Hallonkräm lr panpizza?! Choklad kanske?! nä, de har ja ätit hela dan... hmm....

 

Peace out...lr nått!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards