MalinWiberg

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin - 30 januari 2011 17:46

Kyckling, ris å currysås.. de e precis vad jag sitter å äter nu. lagat själv faktiskt :) smakar så oxå >.< Såsen å riset e iaf gott ^^

 

Nu mår ja lite bättre, va lite depp i förmiddags spec när man inte visste vart pojken höll hus... misstänkte ju de värsta x)

 

Har kört nödriften på Märta idag me, tror de börjar sätta sig nu :) en träning till kanske men sen så kan de gå åt helvete så man får använda kunskaperna me ;P

 

Festade lite igår me grabbarna... Harrys me Petter osv... rolig kväll :) Måste göras om men vore kul me lite mer brudsällskap då ^^ haha! tyvärr va de inte värt 200 spänn att komma in för att se Petter x) kollade ju fan knappt ^^ Men men.. kunde vatt värr ;P ville ju mest testa min nya klänning x)

   Sådär såg jag ut igår :)

Denna klädsel påminner mig om hur mkt jag saknar att festa med Bergman-bruden!! :( Måste bli snart igen!!!

 

Nu jävlar ska jag peppa för att få dessa månader att gå å ha så kul som möjligt på vägen!! :)

 

Älskar min Ante-pojk!!<3

 

Peace out!

Av Malin - 20 januari 2011 21:08

Heeey!

En arbetsdag kvar nu! sen drar jaaaaaag =D HEM HEM HEM! ska bli f*cking underbart att komma hem å andas :)

 

lr jag drar till Falun å sover hos älsk en natt sen åker ja vidare, å han hänger med!! =D Ska pussa på min ponny oxå! ^^ underbart =D

 

Fast kan erkänna att jag kmr sakna grabbarna å flickorna här uppe me... men nu vill jag hem asså! har inte vatt hemma sen Augusti... vill leka me lillebrors ödlor!

Pussa på min hund å leka me storebror å Robin, träffa massa brudar å fylla ut gamla tomrum! ska klippa mig oxå :) Fett nice me ny frilla ^^

mmmmmh, har en känsla av att jag kmr må hemma asså!! :) myyyyyys <3<3

 

Nu ska jag dra å packa en massa så de e helt klart tills imorn, åker ju direkt efter jobbet, slutar 8 typ... 12 h jobb! >.<

 

Pusspuss!<3

 

 

 

 

Av Malin - 19 januari 2011 17:41

Hejsanhoppsan!

 

Idag har jag vatt ledig! :) underbart. Vaknade å åkte till backen med Carro, där blev de lite bräda i de soliga vädret!! ^^ gick hyffsat,fegade lite i början men när jag vågar slappna av e jag (enligt mig själv) riktigt duktig! :)

 

Sen åkte vi till Telia-butiken å Ica. Blev lite mat köpt å sen bar de iväg hem å käka. Efter en snabb dusch bar de iväg mot Märta på möte med jobbgänget, kom precis hem därifrån. Mkt givande möte tkr jag, lärde mig en hel del... lr rättare sagt de va en hel del som klarnade lite mer.

 

Nu ska jag äta upp risifruttin å ringa älsklingen. sen laga mat tills imorn, då blir de jobb på Svalan/tranan med bland annat Linus! :) kul att jobba med ngn ny person!

Bara Torsdag å fredag kvar nu sen åker jag HEMÅT!! =D Lucky me <3

 

Hare gött!

Pusspuss<3

Av Malin - 14 januari 2011 13:10

Hemma från jobbet idag, e seg.. mådde sjukt illa inatt å har sovit dåligt.. så konstaterade imorse att jag inte skulle palla ett kvällsåkningspass >.< får sikta på nästa kvällsåk på fredag ist..

Har ingen matlust å får inte i mig nå vettigt alls >.< vad e de för fel?! magsjuka? njae, spyr ju inte...

 

Sjukt fint väder ute!:) e sååå lockande att dra på sig skidorna å åka lite längd men kroppen pallar nog inte de >.<

 

I övrigt räknar jag ner dagarna till nästa fredag så jag får åka hem, just jävlar har en tvätt i maskin jag måste hänga! x) Ska iaf bli fett nice å komma hem å bara softa, andas å va.. pojken hänger me oxå, kul kul! :D

 

Saknar min ponny! =/ sjukt mkt nu asså... >,<

Avslutar me lite bilder på han...

 

Pusspuss<3

 

            

Av Malin - 13 januari 2011 19:11

Vissa dagar vill man bara krypa in under täcket å gråta! känner att en sån dag e väldigt nära nu! >.<

 

"Baby save up all your tears
You might need them someday"

 

Vet inte om ja kan hålla på dom spec länge till... fett jobbigt! Behöver mina nära å kära!! vill ha kusin-snack!! <3<3<3

 

Kvällsåk imorn, inget jag e pepp på nu asså... mår inge bra hlr, ont i magen å mår illa.. vill inte ha magsjuka! >.<

 

Vill va me familjen, som förr!! komma hem efter skolan, svära över läxorna, retas me lillebror, gå ut me hunden, ta moppen till stallet å avreagera sig (och mysa) me hästen, svära på storebror å få lagad mat serverad varje dag av mamma å pappa!! HELT UNDERBART <3

De e fan jobbigt å tufft att flytta hemifrån å växa upp.. trodde dock de skulle gå över efter 3 år hemifrån, men inte! SAKNAR DE!! ='/

 

*Snyyft*

Av Malin - 12 januari 2011 17:22

Hejsvejs!

 

Sista lediga dagen idag, RES imorn, hoppas jag blir ledig då me!! men tror inte jag har sån tur x) Har hämtat skidorna idag iaf, så om de blir ledigt imorn ska jag ut å åka ^^

 

Slö-glor lite på "Såld på hus" å segar vid datan... e fett pepp på att åka hem nu! ska hem den 22 januari, stannar till 25:e om ngn vill ses!:)

Ska klippa mig den 24:e me, kmr bli fett nice! :D tror jag bestämt mig hur de ska bli oxå ^^

 

Usch va trött jag e! >.< vill hitta på ngt men finns nada å göra... har inga roomies hemma hlr.. dom e på massa möten lr ngt x)

 

Nä fan va tid de tog att blogga idag, nu skiter jag e detta!!

Byebye!

Av Malin - 11 januari 2011 15:34

LEDIG IDAG!! ^^

 

Sjukt nice å sova till halv tolv, käka frukost läääänge å bara slappa. kunde inte börja bättre:) Dock fortsatte inte dagen som de va tänkt >.<

Skulle nämligen åka till Stadium å kolla snowboardpaket, hämta skidor i stugorna å ta en tur i spåret utanför.. skulle lämna in mitt hyreskontrakt oxå x)

MEN nu e de så att jag precis kom in från att ha skottat fram bilj*veln ur diket de senaste två timmarna. så jag e fett trött på bilen, kmr ingen vart alls! Så nu fuckar jag bilen tills de blivit skottat å sandat här! >.< Måste lämna ett speciellt tack till mina grannar som hjälpte mig med bilen! :) TACK!

 

Nu då, hur fortsätter jag min lediga dag....?! äter pan pizza nu, bloggar å lyssnar musik... Ska ringa älskling sen. å sen blir de kanske lite fest hos grannarna ikväll:) vet dock inte om de blir ngn utgång för min del... e wätt så pank >.<

 

 

Aja... nu ska ja sega vidare!:)

 

Pusspuss<3  

Av Malin - 9 januari 2011 19:52

Hoj!

Ännu en dag "avklarad".. tror jag börjar känna mig liiiite bättre nu oxå:) länge leve mina piller! ^^ Tack Karin! apropå de, har inte tagit några idag >.< fetaste minnet av alla e va jag har! xD NOT.. hur som helst, sväljer ner dom me lite julmust snart x)

 

Har ett lysande ljus inom mig, vet inte vad det är.. känner mig bara så fylld av lust! Lust att leva, utvecklas, gå vidare, bygga på ngt nytt, hitta min nisch.. ?! vad vet jag...

 

Saknar mina pojkar, vill pussa på dom!!

Ni e två stora, betydande strålar av ljuset inom mig! behöver er <3

 

Saknar min kusin, Ansi å bergman oxå! <3 vill att ni kommer hit snart brudar!!<3<3 så vi kan busa massa å åka massa bräda ^^ hihi! vore underbart =)   bjuder på en konstig bild för att jag e lite konstig! x)

 

nu ska ja sega me roomisarna! :)

 

Pusspuss<3

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards