MalinWiberg

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Malin - 19 december 2008 13:25

Tjaa!! ^^


Sitter å vill göra så lite som möjligt även att ja inte får, har stallet hela dagen, måste duscha, städa heeela huset, ska bli firad av släkten ikväll, måste oxå hinna packa ALLT jag ska ha me mig till falun över jul. ÅKER IMORN!! <3


ska väl på sätt å vis bli skönt att komma bort från allt ett tag. allt känns bara bajs!..... lr ja nästan allt iaf. Vet ju en sak som e UNDERBAR å de e DU!<3<3


Synd att jag måste ta med mig plugget upp till Falun =/

Skönt å slippa stallet, å alla jobbiga människor där, ska ja va ärlig orkar ja fan inte med dom längre snart! vad man än gör så blir det fel! VAD FAN HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DET???????? >.< kmr dock sakna pållen, han e de som gör de värt att va där..<3


Btw, festen igår var lyckad enligt mig:) va iaf mys me dig<3 även att du inte mkr ihåg de idag xD hahaha!!^^

de som kunde vatt ogjort va väl kanske min stövel!!!!!!!! min klack gick av >.< fatta va jobbigt!! å ja som skulle ha dom på krogen i morn..=/

Så nu vet ja inte hur de blir me krogen, min klänning e smutsig me =/ Blä blä blä!!


Ajja, skitsamma idag e jag hur som helst inte sugen på varken alkohol lr krogen >.< sry!


Men men, plikterna kallar..måste dra mah!!

Hare fint!! Puss<3


(bilden, Nilla lekte me mitt hår xD)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards