MalinWiberg

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Malin - 4 mars 2010 15:17

Hejhej!

As gött väder idag!:) borde vara ute meeeer men plugget stoppar mig >.<

Har sökt en massa jobb nu faktiskt!:) dock bara sommarjobba men de e vad jag vill ha till en början! vem vet, man kanska börjar plugga till läkare i höst


Hur som helst har jag å kusin fått ett fett najs napp asså:) Ska åka dit imorn å lämna CV å säga Hej typ ^^ Håll eran vänstertumme gott folk!:) vill verkligen ha detta jobb. kommer dock krocka lite med skolan, men fan de får lösa sig på nått sätt!  


Annars leker livet, nacken har faktsitk (kors i taket) vatt bra en hel vecka snart. Underbart!  

Känner att jag börjar bli starkare i både kropp å sinne, vilket är positivt!  


Nä, nu ska jag plugga lite till    sen blir de att åka å pussa på ponnypojken en sväng å kolla så hans ben e fina! efter de ska ja vässa mitt CV, de ska va PERFEKT! :)


Ha de fint!

Byebye<3

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards