MalinWiberg

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Malin - 9 februari 2011 21:09

Tjabba Tjena Hallå!

 

Saknar mina pojkar, saknar mina pojkar å saknar mina pojkar!!

 

Jobbat "sista" dagen idag, nu e de HELG!:) Ledig torsdag å fredag ^^ sjukt nice asså, de förtjänar jag ^^

Imorn blir de frukostbuffé på fjällbagarn med gänget å sen skidor hela dagen i Lindvallen! :) myyysigt... längtar!

Tror iaf de blir skidor, om inte jag å Daniel ändrar oss i sista stund å softar bräda ist ^^

 

Resten av kvällen blir de nog att se klart filmen jag började kolla på igår, käka lite mer godis, dricka lite mer cola å sen ställa klockan å sova :P

Köpte ett par googles idag me :) Finaly!! Inviga dom imorn ofc!

 

Annars leker livet:) ska verkligen njuta dessa två lediga dagar me allt gosigt folk som faktiskt e här uppe ^^ På fredag kommer kusin oxå ju! :D Lördag blir de jobb å kvällsåk me bräda ^^ såååå nice!:)

 

Aja, nu ska ja kolla kontot å se om jag fått in nå pengar från mor min! :)

 

Puuuuuuussshajjhajjhajj!! <3

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards