MalinWiberg

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Malin - 5 september 2012 14:42

för de e Turbos födelsedag, Hurra hurra hurra! :)

Tänka sig, idag fyller min lilla bebis sitt första år! :D e han kanske ingen bebis längre då?... Hm, sålänge han e yngst i familjen kmr han nog få va min bebis iaf :)


 


Har precis vatt ute i skogen med Turbo å Nicko, dom har sprungit MASSOR!

sen fick Turbo sin födelsedagspresent! Alla borde få en falukorv när man fyller år ;P :)


Sitter å e lite smått nervös tror jag.. e de för Skåneresan som blir imornbitti, TIDIGT! ? lr kanske för att jag vet att min finaste ponny är påväg till veterinären just nu.. >.<
Hoppas de kan hjälpa han! ja håller en tumme iaf!


Nä, ja vet inte vad jag ska blogg om egentligen, har nog bara tråkigt å vill döda lite tid innan de e tv-dags! :)

Kanske ska laga ngt att äta? har ju bara ätit en rostad macka med smält choklad på (som min sambo för övrigt tyckte var väldigt äckligt gjort av mig xD Maha, e man chokladfreak så e man?! lr... )


Nä, skit ner er nu så hörs vi sen! :)


Puss !!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards