MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 2 juli 2014

Försöker iaf hålla bloggen vid liv...

Av Malin - 2 juli 2014 21:27

Hej på er!

Slänger in ett inlägg medan ja smälter maten lite, åt kvällsmat väldans sent, va hungirg x) så fick bli en bakpotatis, bacon å tzatziki (kan inte stava!) Gott :) meeeeen man ska ju helst inte äta så sent om man ska kunna sova, å jag borde ju sova snart...

Tror inte jag har några roliga bilder att bjuda på nu, har inte laddat över ngt från luren. så jag får väl roa er me lite teeeeeext!


Idag har det iaf gått bra på jobbet, igår försov ja mig å hela dagen va förstörd typ. var visserligen bara 15 min sen men ändå! fett drygt.

Har fått göra lite mer själv idag å försöka lägga allt på minnet, tror ja börjar få lite koll på allt som ska göras iaf :)

Antecknar så gott de går men de blir inte så mkt nu när ja ska göra saker med å klockan tickar :P 4 h går snabbt som ögat när man jobbar där asså x) men de e kul :)


Lilla saga skuttar runt i lägenheten, hon har fått rent i buren idag å har lämnat dörren öppen åt henne några timmar, hon verkar uppskatta att få hoppa lite som hon vill :P men ja tkr hon e duktig å hoppar in i buren när de e toadags ^^


Idag blev det inte så länge på jobbet, hade bara en städning så de va skönt :) va hemma till halv 10 typ. Så jag har hunnit plugga lite, städat lite å gått me hundarna å så INNAN lunch :) de e skönt!


Senare på kvällen, efter åskovädret å ösregnet gick jag upp till hästarna. Mockade å pysslade lite. Max är alltid lika sugen på att få komma in å käka lite hö å umgås me matte :) så kul när han gnäggar åt mig ^^
Iof förstår ja han, för han e nog ganska hungrig, lite småhungrig sådär hela tiden eftersom han går me masken på nu. Men smal börjar han bli    å de e ju bra!


Nehe ni, en dag imorron oxå!


Gudars, hur ska jag vakna -.-


Nattnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards