MalinWiberg

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Malin - 14 september 2014 22:31

Hejhejhej!


Sitter å glor lite på Valvakan nu, verkar bli regeringsbyte :)


Idag var ja å Denise å röstade på förmiddagen, ja va upp å gosade kanin me :)

Har pysslat lite i stallet, hoppat ponnyn :) Denise skulle hoppa åt mig, eftersom ja fortfarande är sjuk -.- glömde dock bort lite att Max har fått vila i två-tre dagar nu så han var piggelin minsann x) Han bralla å busa me Denise så jag hoppade upp å tog några skutt, mysigt :) men oj oj så jobbigt det var, blir flåsig av inget alls nu xP kanske ska lugna mig lite med å rida i full fart ännu ^^


Har käkat lite mat å bakat kladdkaka me Denise med :) mysigt å gott!!


Kollade en film me kusin på dagen med :)


En riktig tjej-helg har detta varit :)
Känns bra.


Jimmy Åkesson står å håller tal nu, fy vale.. bli kräksig i halsen asså! xD


nä fy, ska sega lite till innan de e sovdags!


De e ju faktiskt Måndag imorn.

Goooooonaaaaaatt då! :)

Av Malin - 14 september 2014 00:16

Hello!


Idag har varit en slappar-dag. Sååå skönt! tror inte jag haft en sån här dag sen jag var liten å bakfull x)

Måste helt enkelt unna sig en dag ibland där man bara gör INGENTING helt i sin EGEN TAKT. Feting-najs!


Slog upp ögonen kl 12.25 idag HALV ETT!! fatta de, NÄR SOV JA SÅ LÄNGE SENAST?? måste vatt nångång i samma veva som alla baksmällor xD iaf, sjuuuukt länge sen.


Hoppade upp å rensade ur garderoberna lite sen va ja tillbaka i sängen, trööött å huvudvärk. la mig å chilla me Turbo ett tag :) 
Sen bestämde jag å Fisen oss för att kolla film å fortsätta mysa i min säng :) möttes på Ica å handlade massa gött :)

Kollade "tjejfilm" till 17.30 typ ^^ sen åkte vi upp till stallet en sväng, verkade lite hovar å så.. jag passade på att dammsuga ur fikarummet i stallet med. 


Sen åkte vi snabbt till Ica, handlade spagetti å köttfärsås å käkade hemma hos mig :) Gott som fan! *frukost*

kollade en till "tjejfilm" på tvn å åkte till stallet i pausen å släppte in våra pållar :)


Nu är filmen slut å jag å Turbo har bäddat ner oss i sängen, ska bli sååå skönt å sova, trötter :)


Imorn är en ny dag.   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards