MalinWiberg

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin - 3 februari 2011 12:18

Mornmorn!

 

Börjar dagen med en sjuuuuuukt skön sovmorron till halv 12 x) (vaknade dock 345 ggr i morse när gänget va upp å gjorde sig i ordning till jobbet, men de e la smällar man får ta)

 

Hade föreställt mig en kunglig frukost med ägg å grönsaker på mackan men eftersom de tog så lång tid att koka äggen hann jag äta upp grönsakerna och eftersom jag SUGER på att koka ägg blev de ju bara fjasko av de me x)

Blev en favorit i repris från den gamla goda tiden då man bodde hemma. macka med smör å oboy !! Funkade ju iof de me...

 

Nu sitter jag å funderar på om jag ska orka rulla ner för trappan å stoppa i en tvätt i maskin. Behövligt! så ska nog göra de när ja e klar här x)

 

Annars blir de gymmet vid 16 med Jossan <3 as nice å få lite sällskap med idag :) längesen man gymma me henne nu så de blir kul!:)

Måste handla oxå.. suuuug!

 

Annars rullar de väl på, saknar min ponnypojk som fan! =/ å Ante likaså <3

 

Btw, bowlingen igår va nice! :D kom tvåa av fyra så ja e fett nöjd! :D Många strike:ar blev de me ^^ hihi!!

Snyggt sätt å skriva strike i flertal på x) LOL!

 

XoXo <3

 

 

Av Malin - 1 februari 2011 17:26

Hejhej!

 

Seg dag, snart e den över.. Hoppas man mår bättre imorn!

Bowling me jobbet ju! :) Mitt lag ska sååååå vinna! ;)

 

Usch asså, nu börjar min djurabstinens stiga mig åt huvudet! >.< sjukt jobbigt att inte ha ngn kontakt med djur över huvudtaget här uppe :( de närmaste man kmr e när man råkar se en fågel flyga förbi 100 meter utanför fönstret lr man mosar en fluga i fönstret..

 

E såååå sugen på en kanin igen, vill ha en hund, min häst å kan tillome tänka mig en hamster igen!! fasen asså.. köper snart en vandrande pinne! (de kan väl inte klassas som ett djur?! inte så pass mkt så jag får böta 5 tusen för de iaf?!) Nästan värt att testa!

 

Gaaasch! Peppa mig...

 

Bye!

 

 

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards