MalinWiberg

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Malin - 9 november 2011 09:56

Godmorron!!

lr jag tkr de börjar närma sig lunchtid. vaknade ju vid 2 inatt å vatt vaken sen dess, (hann inte somna om på 1½h innan jobbet) Hände mkt intressanta saker idag, fick en ny kalv! :) var precis färsk när vi kom dit. sen fick veterinären komma dit också för de va en ko som va dålig, hon ville inte vakna när vi skulle mjölka nah å slutade typ andas ett tag, läskigt! hoppas de fixar sig, hon e ju tydligen en av de bästa mjölkkorna där.


Har inte uppdaterat här på länge men annars dundrar väl vardagen på. Vi har ju flyttat nu, har tillomed hunnit fått jobb som ni förstår. fixat stall åt hästen så nu ska jag bara lösa biten med hur ja ska få ner han hit... I helgen blir de att åka upp till Falun, 60års fest. det är även till dess ja ska hinna lösa biten me hästen för att slippa göra en onödig resa till. Aja, sånt som löser sig å gör de inte de så e de la så... xD


Nu ska ja kolla me pappa om han vill byta däck på min bil, sen ska ja sova en stund. känns som de behövs, annars kmr jag verkligen inte orka hämta mamma i stan i eftermiddag.


BAAAJ!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards