MalinWiberg

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Malin - 22 november 2011 19:46

Hejsan!

Long time, no see.. gråt inte för de, nu e jag tillbaka.. :) Får se hur länge de håller xD

Har iaf hänt en del, legat inskriven på sjukhuset hela helgen, det var mindre kul.. det visade sig att jag har några körtlar i magen som blivit infekterade, hoppas de går över.. de går iaf åt rätt håll nu. :) men för att vara på den säkra sidan har jag och min bejb bott hos mina föräldrar två dagar nu för att jag ska slippa köra själv om smärtan kmr tillbaka.

Imorn blir de att jobba igen, upp halv 4 å mjölka korna.. >.< Men de går nog bra, de e ju kul bara inte så jätteroligt att kliva ur sängen när man vet att folket fortfarande sover när man kmr hem, man missar liksom sömndelen av dygnet.. aja, den tas igen på annat vis!


Har vatt å kikat häst ikväll med :) En jättefin arabtös på 4 år som jag ska få rida å utbilda lite mer än hon e nu :) Ska bli mäkta kul! ^^ rida lite hetare hästar igen,,, åååh va mysigt! :) Ska dit på Torsdag igen :) Bara de att jag inte har några ridkläder här xD men men, får kanske ner några på söndag från dalarna... :P Kan ju hoppas!


Nä, får bli en tidig kväll ikväll ska ju som sagt upp imorn.. hoppas de inte fryser på allt för mkt inatt.

Nu ska jag gå å fixa lite fina lappar som min arbetsgivare ska få imorn!


Hejrå!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards