MalinWiberg

Alla inlägg under september 2012

Av Malin - 2 september 2012 22:31

Ao, de blir jag faktiskt. de e fan inte ofta jag snear ur eller tkr livet e piss MEN ikväll tkr jag de!


Menar med tanke på omständigheterna är de många som frågar hur jag gör för att hålla god min å den positiva andan uppe, jaa ni... inte fan vet jag vad jag gör för ngt?!


För er som inte vet kan ja dra de kort, A och jag har haft de fruktansvärt knapert, levt på luft å vatten + släktingar (STORT tack till er).

Sendan en tid fick jag jobb, sen fick A jobb.. pengar rullar in de går bra nu! ni vet!?

I de svåra tiderna lämnade jag bort de mest älskade å omtyckta jag hade för att överleva, MIN HÄST!

Hur som så är/var planen att ta tillbaka han när vi efter mkt om å men börjat komma upp på egna ben å kunna få "the big circle" att gå runt...


Vilket jag för någon månad sedan trodde skulle bli möjligt.

MEN A förlorade jobbet, å sedan två veckor tillbaka gjorde även jag de. UNDERBART! lr hur?!


Här sitter vi med en sky helvetes massa djur, hyra, el, bredband, försäkringar, bil, bensin, mobiler... you name it! å resten kan ni tänka ut själv..


Nu är vi tillbaka i de där jävla träsket som man inte ens kunde föreställa sig att man kunde hamna i när man bodde under föräldrarnas tak, de va lyx! Så för fan barn ta vara på den tiden då ni får maten serverad varje dag å de enda ni behöver göra är att gnälla över hur jobbigt de e att plocka in/ur diskmaskinen en gång i månaden. För inte fan hjälper ni väl till oftare hemma? xD (förlåt, ska inte va sån, menar de finns faktiskt änglar som gör saker för sina föräldrar, till er: U GO 4 IT!) (va själv en sån person, just df tkr jag att jag förtjänar bättre nu!!)


Ska inte klaga, men ikväll kände jag för att få ur mig lite som legat å grott...


Finns betydligt mer stenar att kasta fram för å lätta på trycket men ja gör de ja e bäst på å kniper, ler å låter er läsare vandra vidare med iaf lite hopp i åtanke!


Peace, love and understaning <3

Av Malin - 2 september 2012 00:12

Tjo alla nattugglor :-)
Ska rulla mot sängen snart men kände för å blogga lite innan...

Haha. Kattungarna e för söta när dom springer runt me en hundbajspåse i munnen å jagar varandra XD LoL.

However... Idag har jag å A vatt i Loftahammar me mamma å lillebror å hundarna. Gått på marknad å socialtränat dogsen. Behövligt. Turbo fattar inte riktigt än att alla hundar man ser inte vill leka XD df känns d bra att gå på valpträff sen där alla 12 valpar får springa löst å busa. Längtar.

Va iaf mysigt å uppleva gamla minnen i loftahammar idag.. Imorn ska jag tillbaka, dock i jobbsyfte :P

Åkte en sväng till Heda senare på kvällen med. Hittade lite mer köksprylar som jag saknat. Har diskat upp de nu å fyllt på i skåpen ^^ såå snart har vi flyttat in helt XD

Hittade även mina gardinstänger som va syftet med resan... Awesome. Så hoppas de räcker till våra sjukligt breda fönster så ja kan slå upp dom imorn... Vore ju fett å få upp lite insynsskydd :)

Nä nu ska ja sova. Upp tidigt.

Over and out <3

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards