MalinWiberg

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Malin - 22 oktober 2013 18:19

Hej å Hå!


Imorse klev ja upp å åkte å jobba.. efter ett par timmar fick ja lite ont i magen, kände att ngt va knas men hoppades att de skulle gå över.. tiden gick lite till å efter lunch va smärtan där för å stanna, suck. Höll ut två timmar till sen gav ja upp, hade så ont att tårarna spröt å typiskt nog samåkte ja me denise, lr asså jag åkte me henne (vilket iof va tur för ja tror inte ja hade kunnat köra själv hem) så vi klappade ihop å åkte hemåt, jag lyckades stappla mig upp för trappen å in i soffan, fosterställning!
Älskling plockade fram tabletter å vatten å värmde min riskudde som ja fått av mormor å la den på magen sen slocknade ja som ett barn, vaknade nån timme senare av att chefen ringde å undrade om ja kunde jobba imorn me... öhm, nej blev de svaret...

A kokade nudlar till mig å sen kröp ja in i en VARM, lr nä föresten en SKÅLLHET dusch. Nu är ja åter igen i soffan me riskudden på magen, smärtan är inte va den var men de börjar kännas mer nu igen >.< suck!

kan inte beskriva den men de känns precis som för två år sen när ja blev sjukskriven 2 veckor å inlagd på sjukan me dropp i 4 dygn... blööh!

Nu ska ja slöglo på tv.n å hoppas ja somnar ifrån denna mage igen!

Gonatt. 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards