MalinWiberg

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Malin - 23 oktober 2013 21:43

Hej!

Vi kör väl på en Ontdag ist för Onsdag...magen e inge bättre å ja orkar nada, har druckit lite yoghurt som älskling köpt åt mig idag. Har typ legat i soffan hela dan, kämpat me å äta lite, drick vatten å sega.. de suger!


Dock orkade ja hänga me pappa till kaninerna förut, han va gullig å körde dit mig så ja kunde mata dom :) han va ännu gulligare å byggde klart de sista på mitt bygge i stallet så nu fick Albino-Albin hoppa ut på lite större yta, vilket han tyckte va trevligt :)

Töserna har för övrigt kommit väldigt bra överens nu, dom verkar me trivas ihop å jag märker att Zafira redan blivit lite mer orädd, va lite osäker på om de skulle bli tvärt om så hon skulle dra me sig nya kaninen å bli rädd ist men inte då :)


Efter den turen var jag helt slut, svettig å varm.. orkar verkligen ingenting när magen e kaos.. :/
Ligger fasen å svettas i soffan nu xD


Pappa erbjöd sig å sköra mig imorn me :) 


jag måste skaffa en febertermometer.. tror ja har feber nu faktiskt, brukar alltid frysa annars...


Nä fy donk, nu ska ja slöa vidare i soffan... börjar bli bra på de!


hej å hå!


En bild från idag på töserna när dom delar en morot :)

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards