MalinWiberg

Alla inlägg under september 2014

Av Malin - 1 september 2014 21:17

Hej på er!
Mår äntligen ite bättre, fy vale för gårdagen å morronen idag.

Hade bajsont i magen igårkväll, vaknade med VÄRSAT yrseln idag -.-' va snurrig i huvet tills i eftermiddags, fy de va jobbigt å köra bil på!


Blev iaf lite bättre efter massa vatten å godmat om älskling lagade :) Fiskgratäng, kanongod blev den! :)


Efter maten åkte jag till stallet å tog en ridtur me Denise å hästarna :) mysigt i solen ^^

Galopp å massa trav :) ja blev nästan svettig :D


Efter de gick jag en snabbis me hundarna å slängde skräp, sen åt ja mer fiskgratäng, gött! :D

Kollat Idol, nu är de Det okända å sen ska ja se Paradise hotel innan det är sovdags :)


Har fixat lite "pappersjobb" idag med :) känns som jag förstår det mesta jag ska fylla i hit å dit nu :) Tkr de e lite kul. Firman går bra, inte kanon men jag gick iaf inte back första månaden! :D


Imorn är det alla dagisbarn igen, en var ledig idag. :) På Onsdag börjar en till som ska gå en dag i veckan :) å sen ska jag på Hembesök hos en kunde på Onsdag med som vi ha hunddagis en kortare period :) Niiiice e de! :)


Nehe, ska glo tv igen.


Natt mer er! :)


 


Borde löshoppa snart igen :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards