MalinWiberg

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Malin - 28 augusti 2014 21:02

Hej på er!

Nu har det snart gått en hel månad sedan jag bloggade om nå vettigt, tänkte göra ett försök såhär på kvällskvisten, kanske kan jag få ihop ngt annat än ännu ett löfte om att jag snaaaaart ska blogga xD


Det har ju hänt en del på senare tid. Har kommit igång med min nya verksamhet i företagandet, hunddagis å hemstädning.. jobbar för fulla muggar å har än sålänge 4 dagisbarn ^^ nåra städningar med. hoppas det kommer in mer snart :)


Annars då, ska flytta.. i helgen hoppas jag :P

byter upp oss lite granna :) blir kanoners de! hästen utanför dörren ^^


Pöjken jobber å står i med, åker iväg till Sälen en heeeel månad nästa vecka på jobb :( kommer sakna han, men kommer ändå va soft å va ensam ett tag, slippa tänka på massa andra människor. men endå tomt :/ :P

Han tar me sig Kompis iaf så jag får bara en hund hemma, skönt!


Idag har ja jobbat, 7-16. Sen bråka ja lite me karln å umgicks me Nilla å Dennis ett tag, spolade ögat på ponnyn me koksalt. han har nå skit i de :/
kom hem å slängde mig i sängen där ja nu ligger, lyssnar musik me tända ljus å bara chillar.


Imorn ska ja jobba, lite kortare dag :) Turbo ska följa me till dagis :)

Sen blir de la en massa styr på kvällen :P


Nu ska ja dryga vidare me datorn innan ögonen slocknar.


Nattnatt!


 


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards