MalinWiberg

Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Malin - 30 augusti 2014 21:28

Hej hopp gummi...! :)


Idag är en sån dag där jag känt att jag lever å andas, precis som jag vill ha de! :D

Vaknade skapligt, 9.20 typ.. åkte upp till Heda där pappa å mamma sov, Släktingar med. Hade bestämt me pappa att vi skulle slakta en kanin, MIN FÖRSTA *spänt* 

Va där å pysslade lite eftersom det bara var mamma vaken när ja kom. Släppte ut Loka å alla bebisar i gräsinhängnaden, det gillade dom skarpt :)


Sen kom Denise upp med, hon ville va me på slakt :)

Så pappa fick slå å avbloda så tog jag över sen, flådde å styckade :) Askul ! :D (okej, ja vet att det låter groteskt att säga att det var kul, men det var faktiskt inte så farligt som jag trodde de skulle vara, klarade ut det helt okej ändå :) så jag är nöjd, å tror att det kommer gå lika bra nästa gång :)


Har gosat massa kanin idag :) underbart! har saknat mina små rackare som inte fått så mkt tid nu på ett tag..


Denise å jag åkte med Ronja till stallet med så hon fick rida lite på Master. Denise fick åka på Max en runda i skogen med :)

Sen när vi kom tillbaka så blev vi bjudna på Pommes, kyckling å sallad :) sjukt gott! :D va svinghungrig då.


Fick hjälp av Denise å göra rent inne hos kaninerna med :) Blev asbra! tack för de fisen :D <3


Sen åkte vi till stallet igen å jag hjälpte Denise lite me Player på banan :) gick oxå kanon! :) är imponerad över hur snabbt flickorna hajjar allt jag svamlar om ^^ Både Player å Denise e duktiga :)


Sen åkte jag hem till Ante, fixade lite mys till tv:n, chips, dipp, grönsaker, godis å cola :)

Nu har vi kollat fångarna på fortet å ska glo lite film me innan sovdags :)


En sjukt najs Lördag helt i min smak! :D


Peace out folks. 


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards