MalinWiberg

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Malin - 3 oktober 2011 13:19

Hejsan Hejsan!

Måndag igen, har vatt iväg en sväng å jobbat på morronkvisten, får se om de blir lite mer jobb idag. Är inne på min sista vecka som anställd hos TPM, skönt men ändå drygt å bli pank på riktigt igen. Men men, har ju länge velat va arbetslös igen xD å nu får jag väl njuta av det me! :)


Har blivit bestämt att Jag, min mysiga sambo, hunden, kaninen å hästen flyttar 40 mil söder ut innan Oktobers slut. 1:a November flyttar de nya folket in i lägenheten så nu e de snabba ryck. Tänkte jag skulle springa bort till Rusta å köpa några flyttkartonger för de har vi inte en enda kvar.. (Ville inte spara dom som hunden kissa på x) Mycket som behöver göras. Ska flytta adressen, få med alla saker ner, säga upp vissa småjobb, informera arbetsförmedlingen, säga ifrån om vissa möten osv osv... Måste få upp en hage till hästarna (plockar med mig kusins minishettis som sällskap) Har inte ens införskaffat hagstolp lr tråd xD men lär åka ner snart å fixa de! :) Kul ska de bli att flytta hemåt igen, samtidigt lite oroande när vi inte har någon direkt inkomst längre, iof hade de inte vatt bättre å stanna här eftersom de skulle kostat otroligt mkt mer pengar...


Älskling ligger å spelar ett nytt spel på Xbox å hunden tuggar i sig ett ben han fick igår..Vi väntar på att fläsket ska tina upp sen ska bejb laga mat :D Just jäklar, jag ska ner i tvättstugan nu å byta lite maskiner :P Lika bra å få de gjort innan jag glömmer de igen...


Ska åka en sväng till Blge senare å lämna lite lappar till chefen, även sälja några transportskydd jag har haft annons om :P så de blir en extra slant tjänat idag! :)


Har även Antes kaninbur ute på blocket nu, ska säljas den med! Intresserade, hör av er! :)


Btw, de bästa med flytten e att Bertil får bli utekanin igen :) tror han kmr gilla de :D å Kompis har en hel gård att röra sig fritt på :) underbart å slippa trapphus å koppel ^^ Plus att jag får hästen precis utanför dörren vilket gör att jag slipper dra bilen till å från stallet varje dag... åååh va fint de kmr bli! ^^


Nä, nu ska ja väl reda ut tvätten å springa till Rusta! :)

Ha de fint!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards