MalinWiberg

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Malin - 12 oktober 2011 22:00

Hallå!

Onsdag redan, tiden går fort... känns som de va igår jag å Ante flyttade till hus. Men de gjorde vi ju i Söndags, samtidigt som vi glömde bort vår 9 månaders dag :/ Aja, shit happends. Hundarna går fint ihop, Ante å jag e nervvrak bådatvå å skulle göra ganska mkt för att bli avbytta nu. Usch! dom blir som små valpar som inte e ute efter annat än att förstöra, vara jobbiga å låta illa... Suck! håller ut, snart e de ju Måndag igen ^^

Har myst en del me hästarna i veckan :) sååå mysigt, kom ut i skogen i går med Master lös bakom oss :) Imorn kmr veterinären, vaccination på G! Underbart med ännu en räkning ^^

Haft ngn skum kärring springandes på gården å snoka idag me, rör hon hästarna e hon DÖD! blir fett nojjig när man inte vet anledningen till att hon va här utan att säga ngt.
Frosten gör mig orolig för hästen igen, fången får inte komma tillbaka men vädret gör de inte lätt för mig >.< Aaah! Skulle behöva importera några ton snö till Gamleby med tills jag flyttar hästen. tror inte han pallar gräset i hagarna jag ska bygga, 2 much!


Nä, nu ska ja upp å sova lr ngt, jobba med mormor imorn :) Kul kul!


Gonatt!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards