MalinWiberg

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Malin - 4 oktober 2011 14:42

Hejsanhoppsan!

Bloggdax igen känner jag, vet iof egentligen inte vad jag ska blogga om lr skriva men hittar väl på ngt.. 27 dagar kvar till flytt, har börjat packa lite smått men inte allt för mkt då det känns som vi behöver alla grejer lite till, orkar inte börja rota runt i kartongerna för ja packat för tidigt   

Kanske löser sig på annat vis med hästplats där hemma. Farbror min hade visst en box kvar nu å snart en till. Så eftersom jag antagligen inte hinner få ner stolp innan kärlen (stavning?!) sätter sig så vore de ju smidigt att ha hästen hos han, där finns ju typ 6 lr 7 hästar redan så han får ju sällskap me. Dock gör ju de mig lite mer mammig att han måste komma in i ny grupp ensam :/ Hoppas de inte blir nå skador osv osv.. 


Kollade blocket idag, (som jag iof gör varje dag men iaf x) Hittade två annonser på Max mamma å hans lillebror! Spännande att de ska säljas. Jag som va å tittade på lillebror innan jag köpte Max. Kul å bli påminnd om hu lik Max å sin mamma..   


Vet inte om jag ska jobba nått idag, väntar på tel samtal om de. dock e jag fett sugen att åka ut till stallet å börja plocka ihop hästens alla miljoner saker me Finns en hel del jag måste rensa å hitta på. Menar bara alla mina borstar e ju överallt, vet inte ens vilka som e mina längre...   
Nä, får nog bli en tur dit.. kan ju inte sitta å passa hela dan på att eventuellt få jobba, d suger ju!



Ha de fint där ute!

   








Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards