MalinWiberg

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Malin - 16 april 2011 19:57

Lördagkväll, klockan e 8 å de e fortfarande ljust.. de gillar jag! :)

Nilla å Robin e på G upp till Sälen :) Ska nog dra till stugorna snart å sova me dom..


Har vatt hemma hela dagen idag, tredje dagen me feber å ont i halsen/kroppen vilket suger! Imorn åker vi ner till Falun efter Nilla å Robin har vatt på skoterkurs. Saknar mina pojkar i Falun så ska bli sjukt kul att komma dit igen.. mysa me hästen, pussa på Ante å busa me Kompis! ^^ 


Hoppas man blir lite piggare av att träffa kärt folk, orkar inte va sjuk nu!! ska ju på samtal me polisen på Måndag, vill ju vara någorlunda klar i huvet då.. x)


Saknar folket/hunden där hemma me, i Överum asså.. Saknar våren å sommaren hemma! alltid så sjukt mysigt å vistas i smålandsskogarna denna tiden på året :) VILL HEM! får bli en tripp vecka 17 antingen tidigt lr i mitten av veckan beror på hur de blir me soc...


Nu ska jag diska upp lite efter mig, sen ringa Ante en vända till... gå ut å prata kanske?! kan va gött me lite luft.


Ha de fint!

Piiiz <3

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards