MalinWiberg

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Malin - 26 april 2011 14:28

Hej hopp!!

Tisdag idag, Gick min sista dag som Liftvärd i Lindvallen i Söndags! Fetingskönt å ha de gjort... nu är jag som man säger, mellan två jobb! dock har jag antagligen en timanställning i Falun på DK igen som väntar på mig... 


9:e Maj drar jag utomlands med Nilla å Bergman! Girlpower! :D ska bli så sjuuuukt nice att åka bort ett tag, jag behöver verkligen det. en nystart på livet! behöver få känna att jag duger som jag är, hitta tillbaka till mig själv! Känner att Sälen inte direkt hjälpt mig att vara mig själv i alla lägen.. usch! Nu ser jag framåt med nyfikenhet i blicken! :) Har så mkt outforskat jag vill uppleva med mina närmaste, dom som betyder och dom jag behöver !! :)


På Torsdag drar jag, Ante å Kompis hem till mig i småland! Överum here we come :D sjukt! bara vatt hemme en gång sen Augusti, så de e dags igen känner jag! :) sååå mys att komma hem till det "vanliga" det gamla iaf...:)


Ska städa ur denna stuga nu sen rullar vi väl lite sakta mot Falun.. :) men först ska jag ut å krama om mina pojkar som ligger på trappen i solen... verkar vara lite tankspridda å nedstämda! :/ Vill pigga upp!


Hejrå!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards