MalinWiberg

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Malin - 11 maj 2012 15:38

Hejsan hoppsan!
Nu är jag nääästan tillbaka ^^
Tänkte iaf försöka ge mig på ett inlägg nu :)
Long time no see, Har jobbat mkt, vatt sjuk, jobbat lite till, leka me släktingar, skickat iväg min ponny å blivit intresserad av ett vbl. Meeend e blir inget me de. Saknar faktiskt min ponny massor!! Men nu ska vi skriva kontrakt på ett år iaf så får väl leka med han till nästa vår ist :) blir bra, just nu behöver jag varje liten krona jag kan få över av lönen å jag vet att plutten har de bäst där han e :)

Har vatt nere vid sjön me hundarna idag, mkt mysigt! :D resulterade i en mkt mätt mig (efter tre chokladbollar å cola) och tre väldigt skitiga hundar som badat å härjat runt i sanden, underbart :) Nu har ett dagisbarn gått hem å två trötta fisar ligger utslagna på golvet å sover ^^ Älskar att låta vovarna springa sig trötta, känns fulländat på ngt vis ^^ Menar jag tror verkligen på Cesars ord om att hundar kräver motion! oavsett ras, storlek, ålder osv.. :)

Nu ska älskling ge sig på disken å jag ska ge mig på att damma HELA LÄGENHETEN! sen fortsätter vi att städa, byta sängkläder osv tills de inte e skitigt längre. behöver vekligen städas här!

Ha de bra gott folk.

Piz! 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards