MalinWiberg

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Malin - 12 maj 2012 23:12

Hello!

Det blev visst kväll idag me.. Inledde dagen som slapp å lite långsam. Iof va de väl inte mer än rätt eftersom de blev lite mkt (inte mkt men mer än vanligt) alkohol igår. 
När jag piggnat till så hade jag myror i kroppen, va tvungen att hitta på ngt så jag tog hundarna på varsin långpromenad. Skööönt va de att komma ut i friskluften mellan regnskurarna.


Senare skjutsade jag lite folk å pratade med en som har en syster till min hund. Fick ÄNTLIGEN veta exakt vilka raser pojken är: Schäfer, labrador, rottweiler, Bulldog och dobberman! :D Fatta vilken mördarhund jag har jämfört med Antes snälla lilla pitbull ^^ Synd att folk bara går på utseende när dom dömmer bara, men de e en annan historia!


Pratade lite häst me, kanske får börja hjälpa till me två lr en varmblodspojk :) Vore kul!
Sen kanske jag ska börja ge ridlektioner till några tjejer :) tjäna lite extra pengar ^^
Men får se hur de blir me de, den hästen som ja skulle ridit i sånna fall (som för övrig e typ 174 CM HÖG!!) har inte köpts än :P

Skulle passat på att jogga lite när de regnat å jag inte känner av pollen så mkt, får se om de går imorn kanske, inte bästa dagen för de idag kanske.

Nä, nu ska ja väl softa lite i soffan innan läggdags!

Gonatt! 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards