MalinWiberg

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Malin - 2 maj 2013 15:26

Awesome ju! :) Maj är här å värmen likaså ^^

Jag är förkyld som satan (mamma säger att de e influensa) för jag har feber, ont i halsen, ont i muskler å leder å mår allmännt piss... >.<


Kan dock inte sitta still eller sova ordentligt. Dock sa jag iaf ifrån till jobbet. Där gick min gräns.

Var ju ett tag sedan jag blogga sist såg jag, men tror inte ni missat så mkt x)


Idag gick ja upp vid 7 (hes som fan å helt borta) men ja skulle köra in kusin till stan för han hade uppskrivning å uppkörning på B körkort... (gick tyävrr mindre bra :/ hoppas han fixar de nästa gång!)


Väl hemma igen va ja hungrig, tog en bit smörgåstårta som bejb hade slängt ihop igårkväll, gick runt kvarteret med hundarna, orkade inte längre men ja tog dom iof en åt gången så ja fick ju mer motion än dom... Men ja tänkte som så att om jag ska slippa springa, bli dragen hit å dit så är de bättre å gå två ggr... pallar inte bli arg när ja inte mår bra x) vill iof inte bli arg annars hlr men då kkan ja hantera de bättre... bli släpad i kopplena med muskel å ledvärk är ingen hit.

However... har suttit vid datan lite, ätit mer smörgåstårta, kollat tv, ätit choklad, smsat å tråkat xD


Lovade mamma att släppa ut deras hund om ja orkade,  petade i mig en ipren för ett tag sen å pallrade mig upp dit... innan frågade ja lillebror både på luren å fb om han va hemma så ja slapp gå i onödan... självklart inget svar å då tänkte ja att han nog va på praktiken å upptagen, alltså inte hemma...

Flåsade mig upp för backen å hela vägen dit, möts självklart av en galet glad golvmopp till hund och min lillebror som precis kommit hem å släppt ut hunden... *Yeey!*

Där stod ja me sinnessjukt ont i halsen å pustade tre sek innan ja vände å rullade hem igen.... lyckat!


Nu ska jag iaf inte röra mig mer än nödvändigt. De e en sak som e for sure!


Tänkte ja skulle försöka få tag på nycklarna till nya lägenheten imorn, skulle liksom få dom 1 Maj.... hoppas ja orkar börja flytta lite i helgen... vore gött å komma igång liksom. ska ju hämta hem ponnypojken snart me ^^


Nä shit, skulle kunna skriva en hel novell till men ja örker inte!


Så skit ner er nu så hörs vi sen!


Peace.

 


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards