MalinWiberg

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Malin - 9 maj 2013 22:37

...genom att slänga in ett till idag. Trodde d va igår ja bloggade men kollade nyss å såg att de visst va idag x) men ja va lite sugen på å slänga in ett inlägg såhär på kvällningen så de får bli ett till nu.

Sitter i soffan me en brun hund vid fötterna å en svart hund i knät. Den svarta hunden har ätit chips me mig.. allt ja tappade i knät åt han upp, grejt me en dammsugare ju ^^
Gick en kort men välbehövlig promenix
me Turben förut. Direkt efter ösregnet..de blir så skön luft då. Så gött å andas när pollen har spolats bort lite ^^ gick utan koppel en vända i samhället. Jag e supernöjd å voven va jätteduktig ^^ de e som att hans öron funkar mkt mkt bättre utan kopplet x)

Ante å jag tog oss i kragen å tog tag i diskberget idag me. Nu ser man diskbänken igen å vi kan äntligen packa ner vårt porslin.. dock blir de imorn x)
Vi ska oxå köra lite möbler till lägenheten imorn me.. får se hur mkt de blir, kanske kör lite på lördag me... de ska ju en hel del till heda me eftersom vi typ inte kmr ha plats me ngt av d vi har här x) men men de blir nog bra sen...

Har ja sagt att jag har döpt en kisse nu? :P våran ljusgrå bebis ska heta Oliwer. Vill ju ha de namnet om ja får en son nån gång i framtiden men eftersom älskling inte e lika förtjust i de så får ja väl döpa en kisse till de iaf.. så ja får nån Oliwer åtminstone ;D

Nä nu ska ja se slutet på filmen på sexan sen blir de nog sängen...

Gonatt me er ?

Av Malin - 9 maj 2013 11:53

Heej på er! Nu är de aldeless för länge sen ja bloggade... har inte blitt av helt enkelt..
Halvligger i soffan nu me skallebank, käkar djungelvrål efter en promenad me hunden ute i de (enligt mig) helt sjuka klimatet. De e så kvavt att man knappt kunde gå utanför dörreb utan att svettas ihjäl... inte lätt å andas hlr. Tror ja stannar inne idag x) mkt svalare här inne...

Har ju faktiskt mat i skåpet nu så måste ju inte ut för å handla idag hlr. Gööött!

Har ni missat ngt sen ja bloggade sist då!? Ja, jo en hel massa faktiskt.. men ja orkar inte rabbla allt för ja minns knappt själv vad ja gjort...

Influensan håller i sig iaf. Jag e ju dockför rastlös av mig så ja kan inte ligga still å bli frisk utan ja gör saker fast ja inte borde... >. <

Bjuder på några bilder från de gångna dagarna (om ja hittar på några x))

Heeejdå!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards