MalinWiberg

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Malin - 4 maj 2013 23:43

Hejsan!
Ligger i sängen, har bäddat ner mig å tänkte försöka somna mellan hostattackerna... har en liten Nicko vid fotänden ikväll :)
Kompis ligger i sin bur å Turbo ligger nog ute i soffan å snusar :P
Vad har hänt idag då... hm, vatt hos mamma å pappa å tvättat lite. Dom e i Tyskland nu så ja passar på att nyttja deras tvättmaskin... Älskling lånade kompressorn å blåste rent sin dator me.. hundarna sprang runt på gräsmattan å chilla i skuggan :)

De har vatt asnice väder idag me så jag satte mig två minuter i solen å drog upp byxbenen... oj va bländad ja blev men så skönt å inte behöva frysa ^^

Jag åkte en sväng till nya lgh me.. hittade faktiskt på vart tvättstugan låg. Värsta hightech skiten :P va inte in för ja kom inte i om ja inte hade bokat tid... men bara låset va ju såå fränt x) haha! Ja låter som värsta utomjordingen men jag har faktiskt aldrig upplevt en sån modern lägenhet osv... x)

Åkte vidare upp till stallet, mockade å fixade sen hämtade ja pållen å vi gav oss ut på en skrittur i grimma ^^ mysigt. Å gick så lugnt å bra :)

Avslutade 5 min på banan från marken, kan väl säga såhär: jag är nöjd! :)
Stretchade när vi kom in å de märktes på henne att de va skönt :P

Nu kom Mr T in, han har väl tröttnat på soffan x)

Ja ska söva.. orkar inte skriva mer nu... natt natt :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards