MalinWiberg

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Malin - 2 juni 2013 23:20

Saknaden blev just för mkt... tårarna sprutar å jag borde sova. Har ju en dag å jobba imorn me.. kan verkligen inte fatta att hon är borta >. < vill inte fatta de... begravningen är om två veckor, den begravningen jag alltid sagt att jag aldrig vill uppleva... bara bita ihop å facea de antar jag... nä fy fan.. ska gå å snyta mig å vrida och ur ögonlocken...

Gonatt lr nå...

Av Malin - 2 juni 2013 21:06

Känns inte som Söndag, eftersom jag har jobbat två dar nu å ska jobba imorn med. Känns snarare som mitt i veckan :P
Måste säga att det har varit en helt okej helg, trots långa jobbpass. Mycke känslor och medlidande, Massa saknad efter min mormor! Antar att de är såhär de e att jobba med äldre personer... folk dör liksom, thats life ?!

kankse borde satsa på ett jobb med yngre folk, typ dagis?! x) lr så får ja tuffa till mig lite ;P
Nä, vars jag tkr att jag hanterar de hela mkt bra faktiskt!

Trots allt som hänt så lyckas jag stänga av mina privata känslor väldigt bra. Cred till mig!


Har funderat på en annan sak.... Min fodervärd, Amelia har ju en blogg om min ponny. En fin blogg som jag läst vart enda inlägg i :) e ju så spännande att följa dom två när jag inte kan vara närvarande! :)

De jag tänkt på är dock följande: Vad händer med den bloggen när jag tagit hem Max igen?! O_o


http://mequum.blogg.se/

Antar att Amelia kanske inte kan skriva så mkt om Max då, borde kanske jag skriva om vad vi gör här nere då? De kommer jag förmodligen göra en del men kommer nog inte starta en helt egen "Max-blogg" får nog bli här, på min gamla helerliga blogg...x)

Frågan är när jag hämtar han :S
Tanken var ju redan i mitten av Maj, men sen blev de annat, å annat å annat.... Nu tänkte ja komma upp på onsdag å hämta han, men om ja ska vara ärlig tror jag det dröjer ytterliggare två veckor innan jag kan ta hem han :'/


aja, vi får se!


kom nyss in, har vatt ute en sväng me svarta voven! sprang lös lite å sen tränade vi på en gräsfläck, hade me godis å han va såååå duktig :) blev dock inte så lång stund då de stod en hel balkong full av folk som tittade på oss x) tyckte de va lite pinigt xP


However, ska jobbe imorn igen! bara 10.00 till 16.00 iaf :) skönt me liiite sovmorron?!

Om ja nu kan sova, de e ju inte säkert...


Vaknade vid 4 i morse å knartade upp, stängde ett förnster... tror de åskade big time. Gjorde de i Överum då iaf.


Aja, orkar inte skriva så mkt mer nu... ska la snart sova ändå.


Ha de fint folket!


Peace out.


Bjuder på några bilder på min prins, Amelia har fotat å jag har snott ;P


                   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards