MalinWiberg

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Malin - 25 juni 2013 14:35

Som rubriken lyder så är ja inne på vecka 2 av 8 på sommarjobbet. De flyter på å pengarna rullar för hoppningsvis snart in med! (en månad i efterskott e lite segt men å andra sidan får ja ju en lön i September me då ^^)


Sitter å jäser lite i soffan nu, Älskling å jag har provat den nya Thaivagnen på byn, käkat friterad kyckling ^^ Den va helt klart godkänd å jag har mat till ikväll när ja kommer hem med kan ja lova. Älskar att dom vräker på med mat :D menar man köper för två pers men de räcker till 4 ^^ *Smålänning som jag e*


Nu ska jag snart iväg till jobbet, har kvällen idag igen.. (fick ju hoppa in igår på min lediga dag, men de gick bra :))

Hoppas de blir en lika lugn kväll idag som de var igår... nästan för lugn :) Älskar när larmet e tyst iaf ^^


Imorse, lr ja vid 11 åkte ja ut till ponnysarna lite å mockade, fixade vatten, borstade å tog me min plutt till ridbanan, va sååååå hett men å andra sidan va ja inte sugen på att plåga mig genom skogen å alla bromsar... så vi red ca 15 intensiva minuter på banan  å sen hem igen :)

Mkt duktig häst ja har :)


Va förbi veterinärstationen en vända förut med å fick en tid till Mr T imorn, så dom kan ta stygnen på han :) Awesome! då blir de gjort med :) Sen ska ja lägga lite energi på att städa bilen imorn med, lr pappa kanske hinner göra de mesta medan ja e hos veterinären men ändå ;P


På Torsdag e jag ledig, och ska så förbli även om ngn ringer om jobb. Har en del vi måste fixa i heda, pappa, jag å Ante :) De ska klippas gräs för fulla muggar å så ska pappa hjälpa mig å snickra lite :) får se om vi tar en ride till Biltema oxå, lär köpa en ny skottkärra, bland annat..


Nä, va ska ja säga mer.... inte mkt xD


Hör senare ist!


Peace out <3


Bilder: Tagna av Ida, Amelia som ryttare :P Häst: Min prins såklart ^^

   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards