MalinWiberg

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Malin - 12 juni 2013 00:23

Hello!

Tänkte bara slänga in ett kort inlägg för att visa att jag lever....

Är så kass på att blogga nu så de e inte klokt. vet inte vad som har hänt... blir bara inte av, orkar inte, har inget sug å vet verkligen inte vad ja ska skriva... känns lite som att ju mer man gör/upplever å skulle kunna skriva om, desto mindre bloggat blir de... 

Menar vissa inlägg (när ja bloggade typ varje dag om inte mer) är ju bara såå innehållsbefriade. Nu händer de både de ena å de andra på en dag men ändå känns de inte värt att berätta om. 

Kanske har med värmen att göra oxå, får nog tillbaka bloggsuget en kall å regnig oktoberdag ska ni se.. xD


Nä fy, får väl hoppas att ja vaknar till innan dess.. 


Kan ju dra lite snabbt vad som händer nu iaf...


Imorn ska jag å Sandra slutföra hagarbetet så de e klart tills min ponny kommer hem. Men först ska ja på nå möte me jobbet mellan 13 å 15. 

På Torsdag åker jag å min svarta vove till Dalarna (Först möte på AF), blir en dag tidigare då jag fick veta idag att jag fått en tid för kastrering på Fredag så voven får följa med upp i helgen ändå. :)


På Fredag blir de ju kastrering då, Lördag är de begravning för mormor... (Gud vilken tur att jag inte bestämde mig för att spela sjung i kyrkan, känns som jag bara vill sitta på en bänk å gråta mig genom de hela)


Å Söndag plockar ja med mig min ponny å åker hem hem hem, till småland igen :) myyyyys!


Måndag har jag datautbildning (Jobbrelaterat) å Tisdag drar sommarjobbet igång for real. Sen e de la i rullning allting... bara jobba, äta, sova, mysa häst, hund å pojkvän ^^


Nä, nu är klockan halv 1, är varmt som fan å ja funderar på om ja ska duscha, sova lr äta... tror inte de blir nått av de för ja kommer knappats kunna sova... ligga vaken å vänta in Ante kanske, han å Kompis e ute å leker me nån polare..


Nä, hare fint folket!


Peace.


Snyggponnyn! :)

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards