MalinWiberg

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Malin - 11 oktober 2010 14:16

Hejhopp!

 

Tillbaka i Falun igen nu då.. lika segt som vanligt att komma hit ^^ finns inget att göra annat än datan! Suck..

Ska iaf ut me ponnyn senare, moster skulle hänga med ut me sitt odjur. vet inte om det blir av, annars gör jag ngt själv!:)

 

Nu sitter jag å väntar på att ponnyn ska bajsa så jag får springa ut å plocka bajs i påse ^^ mysigt vah?! x)

Men de e ett måste eftersom jag vill veta om han behöver avmaskas...

 

Helgen var bra hemma, skönt att slappa å tjocka sig! ^^ dock blir de mindra godis och cola nu.. ska börja röra på mig oxå ju x) Men känns som jag håller på att bli sjuk =/ får inte hända!! ska ju va frisk å kry till Ansi kmr upp! vi som ska ha så mkt kul :)

 

Idag e de faktiskt mkt fint väder, solen lyser på alla gula löven :) dock e de ju kallt, fasen minusgrander igår när jag kom. Tror de e närmare nollan nu oxå!! känns iaf så när man e ute...

 

Kanske rulla ut crossen en vända?! de e iaf kul å ngt att göra... ^^

 

Nä, nu ska jag nog snaaaart träna lite mer korsord x) Hört att de ska va nyttigt till svenka provet till PSH vilket jag ska skriva imorn:) Börjar bli jobbigt nervös faktiskt!! Håll tummarna för mig nu!:)

 

Hejrå!!   Bjuder på flumbilden!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards